Wadah Madrasah Pengalaman: Ramadhan terakhir ku diuji


Saturday, September 11, 2010

Ramadhan terakhir ku diuji





.

















Salam korang

Hari nie Wan nak kongsi sikit kat korang hari hari terakhir Ramadhan Wan...Mungkin bagi korang seronok sangat ngan persiapan Raya kan..Tapi bagi Wan senyum tak berair mata...Bayangkan korang lemang 130 batang tak masak akibat banjir dan hujan lebat kat tempat Wan... Alhamdullillah suku je dalam satu lemang tu tak masak...






So semua lemang tu Wan sedekah kat member and orang orang kampung.. Mula mula memang rasa rugi sangat...Lepas tu atuk Wan kasi taw...Lebih untung lagi dari lemang tu dijual..





Lemang tak boleh jual tapi rasa berbaloi sangat bila boleh bersedekah..










.



4 comments:

zty said...

hee.betui cakap wan kepada wan tuh,lebih baik darik dijual.(penuh makna tuh)

mizz said...

jum join kontest saya

NiaNurani said...

salam aidilfitri buat wan sekeluarga..:)
itu semua ujian kecil drpd Allah utk hamba2Nya yg dikasihi..Ujian yg digantikan dgn pahala g brlipat kali ganda..mudah-mudahan wan sekeluarga dirahmatiNya..^_^

Gayahspears said...

Sedapnyer lemang...
raya nih aku sakan makan lemang jagung jew ~lalalala