Wadah Madrasah Pengalaman: hujan tak henti henti..


Monday, December 26, 2011

hujan tak henti henti..

.
Sony alpha a350
ISO 100 | f/5.6|1/30


Assalamualaikum..

Hari nie kat tempat Wan hujan tak henti henti dari pagi sampai malam nie , malam sampai pagi balik..Kejap lebat kejap renyai renyai..Hope tak de lah kejadian buruk yang berlaku kat sini nanti..Mungkin sekitar Sarawak hujan..Atau kat tempat korang pun hujan jugak..


Kalau air pasang pasti air akan naik rumah.Syukurlah air dah surut..Dengar dengar dua tiga hari lagi hujan lebat macam nie..Kalau macam nie lah dua tiga hari lagi alamatnya malas lah nak turun kuliah..hahaha..Kalau hujan masa malam je ok lah..kalau hujan tak henti henti tu mula lah keluarga Wan risau..

K lah korang..

Setakat nie je lah update untuk hari nie..Korang layan je gambar kat atas tu..Wan tembak gambar tu masa kat kebun hari sabtu tadi..Komen dan kritikan juga perlu.

Saya si pengguna Sony Alpha

Papai

lain lain yang korang mesti tahu




.



3 comments:

Cik Nurul said...

hop xde kemalangan jiwa berlaku ye wan.. aty2 di musim hujan or banjir ni..

~cantek pelangi, wan lukisan ye? heh :D

misyamissyou said...

alhamdulliah sini dah berhenti, takut jugak tgk sungai dah penuh..harap tempat wan hujan berhenti..pe2 doa la air xnaik

FatihahRadzi said...

kt johor air da surut siket .
ok . sy x de sony alpha . haha .
kbaii :D