Wadah Madrasah Pengalaman: SAYS.my begitu kejam (11 hari bersama SAYS.my).Limit setiap iklan tak perlu kongsi


Saturday, June 9, 2012

SAYS.my begitu kejam (11 hari bersama SAYS.my).Limit setiap iklan tak perlu kongsi

.


Assalamualaikum...

Entri agak panjang dan tajuk pun panjang..Jadi sesapa berminat nak baca teruskan..Kalau tak teruskan X dan beredar..ehehhe



Hai korang..Nie bukan entri nak berlagak taw..Nie entri kita bersama.."11 hari bersama SAYS.my" apa yang Wan dapat..Satu jumlah pelaburan yang besar...Sejujurnya Wan tak pernah terfikir pendapatan Wan dalam jangka masa pendek nie dah cecah RM37.20 dan mungkin masa korang baca nie pendapatan Wan dah capai RM  50.++ sapa tahu kan..Malam tadi Wan ada post satu gambar pendapatan Wan untuk SAYS.my nie..10 hours ago.semasa entri nie ditaip.Tengok gambar bawah nie lak.Wan print screen untuk korang..Sesapa kawan Wan di facebook korang leh tengok jugak..Print Screen



Dan dalam masa 10 jam yang kebanyakkan orang sedang tidur Wan masih boleh jana pendapat sebanyak 37.20 - 34.60 =02.60 .. Jumlah yang agak besar bagi Wan..Sebelum sebelum nie Wan tak berapa gemar nak share iklan iklan dari SAYS.my nie..Tetapi SAYS.my nie terlampau kejam sebab bagi pendapatan yang terlampau cepat dan berbaloi..KEJAM KEJAM..


Dan dan dan kerana kekejamanan ini jugaklah ramai yang SPAM shout dengan SAYS.my .. Maaflah ye kalau IP korang kene BAN dan tak boleh nak shout kat Shout Wan lagi..Bukan tak suka cuma cara anda salah..yang lain pun ada jugak SAYS.my nie tapi tak lah mencari punca rezeki dengan cara yang salah..Adakah pendapatan anda halal tepuk dada tanya selera..


Masih jugak ramai yang bertanya bagaimana dapat pendapatan secepat nie..Sebenarnya tiada Rahsia pun, apa yang Wan buat ialah macam nie "Contoh" . Korang boleh klik dan tengok..Sebegitu mudah..Seperti yang korang tahu setiap visitor yang datang ke link korang , korang akan mendapat RM0.20 dan setiap iklan ada limit tertentu..So korang mesti tahu limit iklan korang..Bila dah cukup limit tu korang kongsikan iklan yang lain plak..Faham??Kalau tak faham..Wan terangkan dengan gambar lak..Wan bagi Contoh M&M



Nie pada bahagian Recommendations korang..nampak kan yang Wan tandakan dengan anak panah tu..kat situ ada tulis RM6.00 dan kat situ lah limit jumlah pendapatan yang korang akan dapat..Cukup je RM6.00 tu korang kongsilah iklan yang lain plak..jangan kongsi iklan yang sama lagi..Sebab dah limit..Macam mana nak taw dah limit ke tak..Cara nya mudah je..Korang pergi ke Dashboard SAYS.my korang..




Dan kat page tu korang akan lihat pendapatan yang korang dapat jadi kat situ lah korang lihat setiap pendapat iklan yang korang kongsi tu dah limit ke tak??




Nampak tak pada anak panah tu??Maknanya pendapatan nie dah limit dah kira matang dan tak perlu nak kongsi lagi dah..Kita lihat pendapatan yang belum limit..Pendapatan Wan yang belum limit lagi ialah Penyu tu.. sebab baru RM0.40.Korang leh lihat kat sini.WWF selamatkan penyu...


Sebegitulah untuk seterusnya..Jangan bazirkan masa berkongsi pendapatan yang dah limit.Sewaktu Wan menaip nie Wan berulang kali membaca dan memperbaiki penulisan supaya mudah untuk korang faham.Rezeki tu carilah dengan cara yang halal dan kalau ada usaha Insya ALLAH akan berjaya..


Bagi Wan kalau sehari boleh dapat RM0.20 - RM1.00 pun dah cukup .Kita ambik pendapatan yang rendah RM0.20 x 30 hari  = RM6.00 untuk sebulan kalau RM1.00 x 30 hari = RM30.00 pendapatan tetap korang untuk sebulan..Sebulan tu ada yang boleh dapat free free RM30.00 tu??..kalau dah setahun RM30.00 x 12 = RM 360.00 .. Simpanan tetap pelaburan korang...Online dalam diam boleh buat duit..


Seperti menabung sikit sikit lama lama jadi bukit..Dan setiap kali Wan buat pelaburan Wan akan pasang target Wan..Pendapatan harus lebih RM360.00 untuk setahun NUFFNANG ,CHURP CHURP dan SAYS.my.. kesemuanya mesti melebihi RM360.00 kalau dalam beberapa bulan leh melepasi target itu namanya rezeki..Alhamdullillah..Bawah nie ada beberapa artikel yang Wan dah kongsi mengenai SAYS.my.lapangkan lah masa untuk baca.


-Daftar SAYS.my
-Churp Churp VS SAYS.my




بِسْــــــــــــــــــمِ اﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم 

"Ya Allah, 
apabila rezekiku ada di langit, maka turunkanlah, 
apabila di dalam bumi maka keluarkanlah,
apabila di laut maka naikkanlah, 
apabila jauh maka dekatkanlah, 
sekiranya dekat maka permudahkanlah, 
dan sekiranya sedikit maka perbanyakkanlah dan sekiranya sedia banyak maka permudahkanlah untuk mendapatkannya , 
juga berilah keberkatan terhadap rezeki tersebut dan berikanlah rezeki padaku sebagaimana yang kujangka, dengan rezeki yang halal dan baik, 
serta banyak lagi keberkatan sehinggakan ku tidak memerlukan sesiapa selain dari-Mu, dan jadikanlah kedua tanganku ini berada di atas dengan suka memberi dan menderma, 
dan jangan jadikan dua tanganku ini di bawah dengan suka meminta-minta, 
sesungguhnya Engkau amat berkuasa ke atas setiap sesuatu".




Jika entri kali nie berguna like/share dan klik button Donate jika sudi..terima kasih 
Sudi lah kiranya klik link dibawah untuk memberi sumbangan kepada blog ini..Terima kasih sangat sangat

TRAIN'S
Saving Planet



.






16 comments:

shera said...

Entry yang sangat menarik ^_^

mohd zuhri said...

Alhamdulilah pendapatan wan banyak lah congratez untung lah :D

Mek Onie said...

onie dah lama buat says ni,tapi sejak 4 hari yang lepas start aktif balik dan alhamdulillah nilainya memuaskan,cepat ! cuma kena rajin share iklan :)

Asy Faro said...

cepat lak ai dapat duit banyak tu.

wαnîêÿ said...

skrg aktif dengan SAYS je , alhamdulillah angka yang memauskan :) churp-2 taktau kenapa takde iklan baru >:(

Unknown said...

Banyaknyaaa. hee :) Tahniah

aindzaya said...

ain ada daftar say wan..tapi ain ta pandai guna ..boleh tak wan ajr cmne nak guna say nie..

Mohammad Majduddin said...

lawat my blog untuk tahu cara lain yang lagi kejam dan lumayan dan lagi cepat dari says.my. bayaran dia dalam dollar. =)

or terus gi link ni..
http://gushcloud.com/?gcref=0H64QCN5CCCQPRON

sHaRiNa eLyaNa said...

meanriklah..thnks

Luqman Zakaria said...

saya pon baru jugak dengan says nih.x sampai seminggu lagi..:)

eidah mazidah said...

waaa dah banyak tabung dia..ida baru ada 10 hinggit. share la kat ida sikit..hehehe :D
p/s --> siyes says bes kan ^___^

Hazwan said...

Bila balik U ni takeh nak cari duit guna says..sebab dia block..hadoii


http://kalampatah.blogspot.com/

ayut said...

best yer jd wan..jap je dh puluh2 gitu..cane la nk se'kretif' wan ni -_-" wan nk ckit wet raye nnt :)hahaha.thanks info..ayut pon bru daftar!

Unknown said...

Tahniah Wan :)

Ashjbxoxo said...

thank you for the tips.
i enjoy reading your blog. ^-^ sya pun dah berapa kli dah kene spam link says kat shout. sungguh geramlah jugak.

Musyirah :) said...

saya baru beberapa hari daftar says.my . 3 hari jee . Tapi, dah dapat berbelas ringgit.