Wadah Madrasah Pengalaman: Tukar template Ramadhan dah ....


Friday, June 21, 2013

Tukar template Ramadhan dah ....

.



Assalamualaikum...


Malam nie saya tukar template ..
Nak menulis semula
Nak mulakan yang baru
Nak lupa yang lama

Terima kasih bagi yang menyokong saya
Terima kasih sebab bagi semangat agar terus menulis
Dan simpan blog nie

Harap semua yang ada dalam blog nie boleh jadi medan untuk berkongsi ilmu dan berdakwah
Semangat kan saya nak sambut Ramadhan..
Yang sebenarnya dah jemu tengok Header blog yang lama
Agak agak sebab tu lah tawar hati nak berblog
Atau sebab doodle tu.. erm...

Kita mulakan kenangan yang baru..


Saat aku jauh untuk menguatkan jiwamu dengan bicara, semoga laman ini bisa jadi bukti kalau cintaku ingin bawa kau ke syurga, sayangku. Semoga aku bisa mencintaimu fillah

Pesanan untuk diri

Awak tahu kan terasa itu lumrah?
Saya pun selalu je terasa dengan orang.
Saya pun sensitif juga.
Kadang orang bukan perasan pun kalau kita sedang terasa.
Itu normal.
Kita kan manusia.
Tapi kita kena tahu macam mana nak berdepan dengan suasana macam tu.
Sebab kita tak boleh nak hukum orang atas apa apa tindakan dia.
Setiap orang ada alasan untuk setiap tindakan.
Kita tak boleh nak paksa orang faham kita.
Tapi mungkin kita boleh cuba faham orang untuk sesuaikan diri kita

Owh ye..
Kalau ada yang nak tempah template leh lah PM saya k
Skang ada promosi RM15.00
Leh cek kat sini : http://wanhazel.blogspot.com/2013/06/promosi-template-rm1500.html




.



8 comments:

Muhd Hidayat said...

wan , tempahan template tu..jenis template lain takda ke wan..yang ala2 macam blog wan? ..

Cahaya Kebaikan ♥ said...

Semart! :D

Wan_hazel said...

muhd hidayat.

yg macm wan nie tak de maaf taw

Wan_hazel said...

cahaya kebaikan

tengs.. :)

Azwar Syuhada said...

Cepat masa berlalu, dah nak masuk bulan Ramadhan!! Tak sabar rasanya..

p/s:Smart n cool design baru ni.. :)

Hana Jalil said...

Wahhh semarttt (Y) SUKA SUKA ♥

Adam Faiz said...

lawa,salam ramadhan ^_^

siti hajar said...

wahh.. cantik header baru ! :')