Wadah Madrasah Pengalaman: mase aku berlakon dalam Harry potter


Saturday, April 24, 2010

mase aku berlakon dalam Harry potter

Salam korang.



Skang aku bukan nak cite pasal sinopsis Harry potter tapi nak cite disebalik tabir aku memegang watak potter dalam filem tersebut.






Yep. Ini pertame kali aku memegang watak ala ala harry potter. Mungkin korang tengok cite potter potter nie best je kan, jampi sane jampi sini,terbang sane terbang sini. Tapi bile berlakon pegang watak potter potter nie susah sangat, aksi aksi pun wat sendiri. Korang pun taw kan filem nie banyak gune kesan khas. Lucu sangat bile aku pegang tongkat pendek aku tu. Jampi jampi pun tak pernah menjadi sebenarnya. Kesan khas je tu.


Ade part yang aku suke sangat. Aku kene terbang berlatar belakangkan warna hijau, kebanyakkan macam tu lah. Aku first first pun takut sangat tali yang macam dawai yang ikat aku tu pun sekecil jari kelingking je, lebih kecil dari tu. Aku respect sangat bile bekerje dengan negara luar, kemudahan, tempat khas semua lengkap. Bukan aku nak rendah rendahkan Malaysia tapi antara Malaysia jauh sangat beza nye. And aku doakan suatu hari nanti pasti Malaysia akan setaraf dengan Negara negara pengeluar filem yang terbesar.


Ingat tak korang burung hantu tu. Aku memang akui aku takut dengan burung nie, sejinak mane pun aku memang takut. Pernah skali tangan aku tercalar coz kene kuku burung tu. Brutal sangat burung tu. Huhuhu.






A ah lupe plak awek and mamat yang same berlakon dengan aku tu. Realitinye memang lucu. Seronok sangat bekerje dengan dia orang. Dulu aku ngan awek tu couple. Kite orang slalu kuar same same. Tapi skang entah mamat malaon mane yang rampas die dari aku. Tak pe lah... Biarkan. Aku dah tak kisah dah. Yang penting filem aku nie meletop. Huhuhu.


So, last dari aku. Semoga Malaysia menjadi pengeluar filem yang terhebat suatu hari nanti dan aku pasti akan memegang watak untuk Malaysia pada masa itu.

Salam layar perak untuk korang.






.



No comments: