Wadah Madrasah Pengalaman: Contest Hangit By Arieza


Sunday, April 18, 2010

Contest Hangit By Arieza

Salam korang...

Salam satu Malaysia.


kecik


S
o Wan nak tutup minggu nie dengan entri mengenai contest. Malam ahad dah kan. So contest nie dari blog |arieza| Klik lip lap lip lap untuk ke blog penganjur k |arieza| . Nak klik banner kat atas tu pun tak pe.


O
wh ye Wan dapat taw contest nie dari Wan Hazel. Hm, Wan Hazel kan aku sendiri... Camne erk, camnie...Wan tengah blogwalking so terjumpe blog contest nie... Law tak caye tanye REDPAPA. Hehehe





Nie photo kawan aku, time nie b'day parti Aina and Naim. B'day boy and b'day girl lah kan. Lupe plak jangan ambek taw pasal tangan misteri tu k. Law nak cite nanti seram plak tak pasal pasal Wan kene reject dalam contest nie.huhuhu.


Aku cite skit pasal b'day parti nie. Time nie UTM krew kolej aku wat percutian kat Gunung Gading kat sarawak k. Dua orang kawan aku nie memang tak taw pun rancangan jahat aku dan kawan kawan aku nie. Hahaha ketawe penjahat skit (jom ramai ramai). Tak lah jahat sangat nak suprise je.


Aku pun dah tulis dialog kat photo tu. Naim tu memang ade blur skit, tenang and cool sangat boy nie, nak ngorat boleh je. Hehehe. Ade ke dia kate tepung tu salji. Huh, kawan sape lah tu. Garu kepale skit. Ok cukup.


Aina plak, aku pun tak taw macam mane nak explain kat korang. Hehehe. Mase Aina tu kene tikam tepung tu. Aku memang heran sangat, tetibe plak kat tempat tu kluar sound system, macam bunyi perang. 'Tut tut tut, fire in da hole'. Si Aina nie memang luar biase, tu lah aku tak dapat nak explain camne Aina nie. Better aku brenti sampai sini, nanti tak pasal pasal si Aina nie muncul kat tepi aku and tembak kpale aku. Tak pasal pasal aku plak terkejut and si Aina nie ambek photo aku untuk join contest. Huhuhu.


Aku rase photo tu mengikut syarat syarat yang ditetapkan oleh pengajur. someone/some people sedang terkejut beruk/dikenakan/dihangitkan.


Last skali, dalang disebalik semue kejadian diatas ialah. 'BOO' badut si Wan Hazel. Hahaha. Padan muke Aina and Naim. Hahaha. Pape pun peace korang.





Tammat


Jangan heran taw. Wan Hazel nie bleh jadi macam macam, kejap REDPAPA, kejap SUPERMAN, kejap DETEKTIF CONAN dan banyak lagi and skang BADUT plak.hehehe.


K, lah korang ... Jangan lupe join contest nie taw. Hadiah menarik tertarik kau memang de bam. Hehehe

So penganjur adakah penyertaan saya di terima..?

Papai.



2 comments:

|.a.r.i.e.z.a.| said...

penyertaan sah :) hehehehe tq!

|.a.r.i.e.z.a.| said...

ni nk bitau, tarikh tutup is 31st May., dpjgkn :)