Wadah Madrasah Pengalaman: Wan hazel masuk U time cuti semester. UNACO


Monday, May 24, 2010

Wan hazel masuk U time cuti semester. UNACO

.



salam korang


Esok Wan masuk U. Cuti sem nie Wan masuk U. Unaco.hehehe.


U for Unaco,tempat keje baru Wan.


So,pagi esok Wan turun keje jam 9.00am, tak dapatlah nak blogwalking pagi pagi g.hehehe.

Wan keje kat Unaco Sarawak,cawangan samarahan kat Desa Ilmu. Kuching,Sarawak. Tempat keje tak jauh dari tempat tinggal Wan. Owh ye, unaco nie supermarket. . Korang taw tak?

Walaupun keje nie tak lah berape masyhuk, cukup cukup makan je. Tapi yang penting,halal and dari tak wat pape kat umah bek keje kan. Betol tak?


Pengangkutan untuk Wan ke sana plak. Guna krete, nak jalan kaki jauh sangat.hehehe. Keje dari jam 9.30am sampai jam 9.30pm. 12jam. And 1 jam rehat. Keje part time je so keje ekot jam. Gaji ekot jam lah.


K,lah korang

Maaf taw law Wan blum sempat menjengah ke blog kalian.


Papai.



.



2 comments:

+akufobia+ said...

haha.macam kenal je unaco tu.lalala.tak selalu singgah pun masa study kat sana.lalala.

Wan_hazel said...

hehehe..

keje penat bro..aku jadi tukang susun barang..hehehe