Wadah Madrasah Pengalaman: Babi makanan dalam tin HALAL kat Malaysia(realiti)


Thursday, July 22, 2010

Babi makanan dalam tin HALAL kat Malaysia(realiti)

.












Klik untuk pembesaran




Salam korang..


Nie nak kongsi kat korang,,Korang pernah tak terfikir makanan dalam tin yang mengandungi kandungan daging BABI (maaf menyebut perkataan demikian) sudah mempunyai logo HALAL di Malaysia..Kuching SARAWAK..


Susah nak percaya skang kan..Makanan dari China nie..Cop HALAL tu...kedai 100% super store


Korang sendiri lah fikirkan...Tengok tengoklah kandungan makanan sebelum membeli k..Minyak dari BABI dah de..skang Nyata Nyata plak daging BABI dijual dengan HALAL..MALAYSIA MALAYSIA..Mana pihak bertanggungjawab...Mungkin kita nie dah SATU MALAYSIA sangat kot...








BABI pun marah kene jual ngan logo HALAL
angry pig Pictures, Images and Photos




Sumber dari
Fan photos from Only In Malaysia(FACEBOOK)








.




9 comments:

Ichako said...

memang la,skrg ni tanda halal tu macam dah tak ada pape. kte yang kena pandai2 cek sndiri. takot gak kdg2.

wanie said...

lahaiiii...ade pulak mcm ni? aiyoooo. tu cop halal palsu tu..cmne laa leh trlepas....

pu3mas89 said...

wakakakakaa pandi manas indah babi ya lok.. lucu eh..

Wan_hazel said...

Ichako

tulah icha..wan pun kdg2 terlupa gak nak cek sebenarnye..so masalah nie camne bleh terlepas dri pihak berkuasa..hm

Wan_hazel said...

wanie

entah lah wanie...wan pun tak taw

Wan_hazel said...

pu3mas89

hahahha..mesti lah manas..hahah

fiqa said...

aku pun manas juak tok.. hehhehee... ne sik angol palak mikir.. :p

Wan_hazel said...

fiqa

hahahha...yalah angol..tempa palak mikir...

nairaariaa said...

eii..ade ke?teruk bebenor...huuu...boleyh bt org tersalah beli nie...ayyok...