Wadah Madrasah Pengalaman: Ramadhan kian menyusul aku teringat akan arwah Sasha


Wednesday, July 21, 2010

Ramadhan kian menyusul aku teringat akan arwah Sasha

.








Salam korang




halwa telinga
aishah-pulanglah


Hari nie aku agak bosan .. entahlah apa yang menyebabkan aku pun kurang pasti. Kali ini aku biarkan minda menerjah ke lembah kenangan.. membiarkan semua kembali berputar.. berkhayal kini tidak lagi. Bosan , mana mungkin berkhayal membosankan aku.. khayalan satu tempat untuk aku berimaginasi hampir seluruh masa ku berada di dunia khayalan cipataan ku sendiri. Tapi hari ini kubermain dengan kenangan.


Ini bukan soal cinta yang aku karangkan. Bukan jua simpati yang aku mahukan..Sekadar untuk aku bersandar di dahan kenangan.


Sasha .. Pasti korang masih ingat akan gadis yang pernah meleburkan hati aku sebagai seorang lelaki.(bagi yang mengikuti) Tapi itu hanya tinggal kenangan, pemergian Sasha hampir membuatkan aku gila , kurang waras.. aku hampir hilang tujuan dalam kehidupan . benar yang datang dari Nya pasti akan kembali kepada Nya. Tapi siapalah aku hamba Nya yang lemah masih mencari erti kehidupan diuji dengan kehilangan insan tersayang.


Tidak lama lagi Ramadhan akan menyusul satu saat yang aku nanti nanti kan. Kerna saat itu aku bisa merasa kehadiran Shasa .


Pernahkah kalian merasa kehilangan disaat takbir Raya dilaungkan…??? Pernahkah kalian menangis tak berair mata?? Suram dihempit lesu?? Siang bagai hilang cahaya..


Seribu kali pun ku ucap agar Shasa kembali, sejuta kali pun ku putarkan lagu Aishah-Pulanglah. Shasa pasti tak kan kembali… Hilang sudah tempat ku mengadu.. hingga hari ini tiada yang mampu mengganti diri mu Shasa…


Pulanglah kumerindui mu sayang
Ku menanti dengan hati rela..


klik utuk ke entri pemergian Sasha










.Kisah rekaan




20 comments:

e.l.i.z.@ said...

sedihnye...yg pergi jgn dikenang, tp sedekahkan alfatihah padanya..siapa shasha? sowie, xleh nk bukak link tu.tenet lembab huhuhu

Wan_hazel said...

hehhee,,kene tipu..nasib bek de bace entri yg satu tu g kan,,hehehe

pu3mas89 said...

mala jak rekaan.. opsss tidak tertipu ok !!!





lallalalaa

Wan_hazel said...

hahaha...aoklah kitak ..hahaha,,,lak mek molah cita mena lak kitak wak nangis2 xbenti..ehhehe

HEROICzero said...

i love who i was when i was with you.

peh~ terbaik.....

eleleleh rekaan la kunun.. eleleleh~

heheh, saje ngusik. aish nak puasa dh ek? haha! Happy ramadhan.

Umie Nadhirah said...

Bulak.. derr!

dush2!!!!! mala jak dunia khayalan ko ya Wan.

Wan_hazel said...

HEROICzero

tengs..hehhee...lame tak tgk bro

Wan_hazel said...

umie

gago ktk ya..hahaha..weeeeeeeeek

Nur Hayaty said...

haha kitak reka ja shasha tu kan, kamik tertipu...(haha teiba ckp bhs sarawk..)wan...mmg pndai nulis la..buat la novel..untng 50-50 k..hehe

Wan_hazel said...

sis yatie..hahaha..cakap sawak erk..huhuhu...wat novel 50-50..hehehhe..

Nur Hayaty said...

haha belaja dr kamu ja...kitak tu kata ganti nama diri or org lain??

Saya said...

sedih bace entry ni....=(
dan gigih bace entry lepas!
cam hampess!!!ana tertipu.
haish....

✿Bloodberry✿ said...

huhuhuhu story rekaan je...tp ngs sedu2 gak r..

Wan_hazel said...

sis yatie

kitak tu maksudnya awak..hehhehe

Wan_hazel said...

saya


hehhee..kisah rekaan je..huhuhu..tengs koz bace..hehehe

Wan_hazel said...

✿Bloodberry✿

hehhee..peace

Ichako said...

hahaha almost ! patut laa mcm was2 je nk pcaye td.. hehe tp mmg sedih.

Wan_hazel said...

icha

hehehhe..tengs sudi bace..huhuju

s1t1 2uL41k4 said...

ceh, kisah rekaan.. tapi masa baca macam sedih je..

Wan_hazel said...

s1t1 2uL41k4


hehehe...a ah kisah rekaan je..huhuhu