Wadah Madrasah Pengalaman: Masih mahu bercuti


Monday, September 20, 2010

Masih mahu bercuti



.






Carian google


Salam Korang....


Camne hari korang????
Seronok tak???


Hari nie time kuliah mate ngantok sangat..ditambah lak dengan demam ... lagi lah malas nak dengar lect ngajo..huhuhu.


Datang je kat rumah terus tetido...masa nak bangun tido bleh plak terfikir nak tambah sambung cuti and masih berasa lagi bahang cuti tu...huhuhuhu...


Malas betul lah nak turun klaz....


Nape lah cuti sekejap sangat...





.



12 comments:

Cik Su said...

comel kucing tu...
cuti tak de la kejap sangat pon tapi kite yang tak terasa sebab syok sangat cuti..hehehe...jangan malas g kelas ok...gud luck

Wan_hazel said...

Cik Su

tengs Cik Su..huhuhu...a ah lah kan...syok sgt cuti kot

Joanna Kim said...

sma lh..sy pun mcm tu.. cti 2 mggu cam xda cti jak.. knek towk, tgh mghitung hari mok cuti ujg thun gk.. hehe! Dh pker2 pun bla mok booking tket flight..ngehhehe!

Sophia Rani said...

tau tak pe... takde mood nak kuliah laaa... mood still mau cuti2 raya.. hehe

Wan_hazel said...

Joanna Kim

hahhaa..betol ya...mok cuti ujung taun gik ooo..hehehhe

Wan_hazel said...

Sophia Rani

huhuhu...a ah lah kan..mud nak cuti masih ada nie

tiafazunia said...

normal laa kalau da cuti panjang, nak stat study or keje blk confem malas! grrrrhh~

Melati Qistyna's Mummy said...

hish, buang penyakit M tuh... :P dh lama kan cuti, rs skejap sbb kite eppy... slmt pergi kelas yea adek akk... :)

Wan_hazel said...

tia

huhuhu..tu lah kan...nak sgt cuti nie..huhuhu

Wan_hazel said...

Melati Qistyna's Mummy

huhuhu..tengs kak...

Yuni Aisyah said...

yuni pon mls nak g kelas..uhuhu..x puas lg cuti..huhuu

Wan_hazel said...

Yuni Aisyah

a ah lah kan...g klaz pun tak leh nak fokus...huhuhu