Wadah Madrasah Pengalaman: Wan jua punya doodle_first try..Ada sesapa nak ajar Wan


Sunday, May 8, 2011

Wan jua punya doodle_first try..Ada sesapa nak ajar Wan

.



Salam korang..

Camne??cantek tak Doodle yang Wan wat???Bangun je pagi, mandi gosok gigi makan biskut cecah nescafe..ehehhe..On lappy terus je wat doodle nie..Taww lah tak comel tak kawaii..Wan cuma nak blaja je camne..hehehehe...Geram sangat tengok doodle blogger lain..Ada tak sesape nak ajar Wan camne wat doodle nie..Kasi kemas n detail sikit bahagian bahagian badan doodle nie...Dolly Wan stop dulu..Nak blaja Doodle lagi...Kengkawan ajar lah Wan...


Tak kan tak nak ajar kot??korang lukis guna apa??guna tetikus ke??Guna Adobe Photoshop kan??


Huh...Sapa lah nak ajar Wan nie..

.



8 comments:

Fieqa Afieqa said...

Fiqa buat doodle gune paper a4 je lukis gune tgn sendiri , hehe , tp fiqa ade gune mouse , tengok lah dekat blog fiqa , fiqa ade buat dolly Najwalatif sekali , hehe .

Wan_hazel said...

Fieqa Afieqa

ok..tengs taw...

Chibby Erma said...

guna yg photoshop tu kan leyh ?

nano said...

uit wan,,tu dah kire ok latuh,,nano punye xde lg,,hahah mlsnye nk wat pdhal trniat jge nk wat,,ermmm,,
klo lukis pakai drawing tablet ok x??

~~Ticer Wann~~ said...

Comelnya doodle kamu :)

aNaYaNa said...

ramai yang buat..tengok ajerla..nak buat tak minat n tak gheti..:p

lilypelangi said...

comel pe doodle wan buat . wee

ezzah said...

nak tunggu kite buat lg la langsung tak jadi . wan buat ada gak hasil :)