Wadah Madrasah Pengalaman: Ramadhan Keempat


Thursday, August 4, 2011

Ramadhan Keempat





.

Salam korang...


Lambat lak update malam nie kan..ehehhe..Penat and kenyang so malas nak online and update Blog.Tapi wan kuatkan jugak hati dan perasaan Wan supaya update Blog..lagipun dah janji akan update blog setiap hari dibulan Ramadhan nie..So camne korang hari nie??hope ok lah kan...

Carian Google

Wan hari nie biasa biasa je..Turun klaz and balik klaz..Rutin harian yang biasa dari Isnin sampai Jumaat..Tiap hari macam tu..Skang Wan dah risau dah nak wat Relay Projek Untuk PLC..erm..Nak kata susah tak jugak..Cuma nak guna Relay tu je tak taw nanti..Biarlah camne litar Wna tu nanti..Nak kena bentang dan tunjukkan Isnin depan..Aiyo...Tolong Tolong..



Hari nie ingatkan nak update pasal entri dengan tajuk "Dunia tak pernah adil" tapi tak de masa lak nak kerah otak fikir ayat yang menusuk jiwa..Mungkin esok lah..Kalau tak..lusa..Tengok lah keadaan kalau kalau Wan tak sibuk..


K lah korang..

Satu entri satu Ramadhan pun dah ok kan..


Papai..


.



13 comments:

diana said...

tajuk macam kecewa je..:p

mMoOnN aAlLeEaA said...

selamat berpuasa wan

Wan_hazel said...

diana

hehehe...ade lah sikit

Wan_hazel said...

mMoOnN aAlLeEaA

tengs..selmat berpuasa jugak

Solihahazahar said...

good luck :D

Syahirah Suhaili said...

ey,polah k PLC ka? hehe..bez da jak..neway,gudluck k senen lak.. and happy fasting wan! :D

lilypelangi said...

wan ! ceria2 selalu taw :)


btw , sy amek banner wan :D

er fan said...

ajar lukis doodle boy too!!:D

Wan_hazel said...

Solihahazahar

tengs taw

Wan_hazel said...

Syahirah Suhaili


aok mena ya..pakey PLC..ehehhe..makceh//ktk juak camat bposa

Wan_hazel said...

lilypelangi

tengs lily..

Wan_hazel said...

er fan

kalau da masa wan ajar k

ashikinharon said...

Macam stress je bunyi? Rileks kayh? :) Btw, Selamat Berpuasa yerk!