Wadah Madrasah Pengalaman: Doodle story..Terserempak Yuyu Zulaikha tapi...


Tuesday, February 28, 2012

Doodle story..Terserempak Yuyu Zulaikha tapi...

.

Yuyu Zulaikha sila ambik..hehehe
http://kupukupukecik.blogspot.com/


Assalamualaikum..

Hai korang...Pernah tak kalian alami situasi bila terserempak dengan blogger .. Lebih lebih lagi Blogger yang korang selalu terjah entri dia , atau mana mana blogger yang korang kenal??Masa tu korang nak buat apa?? Diamkan diri..Tegur.. atau buat macam biasa biasa je. atau ambik gambar sembunyi sembunyi.. ??




K
adang kadang terasa begitu teruja dan kadang kadang mesti terasa kaku tak tahu menahu. eceh..Bila dah terserempak ..Otak dan hati mula lah bertelagah.. "tegur" "tak yah" "tegur lah "tak yah lah".. Semua tu dah jadi persoalan yang tak kan terjawab sampai bila bila.



Bila dah makin hampir.hati mula berdebar debar.. dup dap dup dap.. kepala lutut pun dah menggeletar.. Yuyu masa tu sebelah Wan je..tapi Yuyu tak kenal Wan pun..Kalau Wan senyum nanti, lain lak yang Yuyu fikirkan..Akhirnya Wan simpan je senyuman tu.Yuyu rendah dari Wan..Sampai bawah paras bahu Wan je.



Bila dah begitu hampir tu ..Wan tanpa fikir panjang terus panggil kuat kuat Yu..Yu..Bila Yuyu dah perasaan..Wan mula lah nyanyi nak cover diri sendiri.. "Yu.. Yu..U can count on me like one , two , Three i'll be there.."..Huh nasib bek ..

Tapi...




Tapi semua tu...


Hanyalah Mimpi...Waaaaaa..


T
api tapi .Nie kisah rekaan je ..hehehe.. Manalah Wan nak terserempak dengan Yuyu Zulaikha kat Sarawak nie..Kalau ada pun tunggu Yuyu melancong kat Sarawak.memang sengaja kot nak menyerempak kan diri..ahahha.


Papai


Hari nie Wan cuti..yeah.


Terfikir : ada tak orang nak menyerempakkan diri dengan Wan??ehhehe


.



73 comments:

Errah said...

cantiklA DOODLE2 ni..cmna nak buat..ajar leh?

CCICute Design said...

waahahahaha.. siot jerk wan... :P ye..ye.. ingat betol... :P

ciksukaberangan said...

HAHA. nampak minat sangat dengan akak yuyu tu. huhu. hrap2 nnti jumpe la yek? insyaAllah :)

Eryn Edrina said...

ERYN NAK! HAHA

+jena said...

nak doodle free ble? :P

[ Yuyu Atiqa ] said...

Ingatkan betul tadi..
wan nihhhh...
hahahaha

Zuhairah Zainuddin said...

Comel jeeee :)

yaya said...

comel nyer doodle tu .. ingtkan betul-2 tadi jumpe .

Eiyra Nu-Qi Ra said...

hahaha...
kiut la wan nie...

chumyl sgt doodles tuh...huhuhu

NoorHafiy Budax Lanun said...

Assalam, cehhhh.. Aku sangkakan betul tadi...huahuahua... Ermmm, kalau terserempak blogger yg pames nie, nak tegur pun rasa mcm malu plak tp klu tak tegur nnt kat belakang mcm2 lah dicakap.. "menyesalnya aku tak tegur tadi" huhuhuhu... Memang terbaiklah wan... >.<

Tieya Azmi said...

wkwkwk . engat kan betul-2 terserempak td . adess . --'

Wan_hazel said...

Errah

dekat bahgian tutorial bawah tajuk adobe photoshop tu ada wan ajar..cek je taw

Wan_hazel said...

CCICute Design

ahahha..no komen..eceh

Wan_hazel said...

ciksukaberangan

Insya Allah..

Wan_hazel said...

Blogger Eryn Edrina

nak jumpa wan ke?/ehehhe..tharunye..

This is true story said...

ingt betul2,,,,cntik doodle....

Wan_hazel said...

+jena

freebies doodle ada taw wan wat kat bhgian tuto tu

Wan_hazel said...

[ Yuyu Atiqa ]

ahhaha..rekaan je..

Wan_hazel said...

Blogger Zuhairah Zainuddin

tengs taw

eysha said...

mimpi yang kelakar..

Wan_hazel said...

yaya

hehehe..tengs taw..tipu2 je tu

Wan_hazel said...

Eiyra Nu-Qi Ra

tengs taw..doodle biasa2 je tu

Wan_hazel said...

NoorHafiy Budax Lanun

hahaha..kalau betul2 rasanya amcma tu lah kan..menyesal tak tegur..

Wan_hazel said...

Blogger Tieya Azmi

hehehe

Wan_hazel said...

This is true story


tengs..kisah rekaan je ..ehhehe

Wan_hazel said...

eysha

hehehe..

cik comey said...

comey sgt doodle....semoga satu hari leh terserempak dgn yuyu betul2 yea..hihii.

Feenas Sya said...

aigooo .~
ingatkan betul ..
herher .~
doodle super cute .!

Wan_hazel said...

cik comey

hihihi..Insya Allah..kalau ada umur yg panjang..ehehhe..

Wan_hazel said...

Blogger Feenas Sya


tengs taw..doodle biasa2 je

nurdani said...

hari tu dani ke sarawak, kalau jumpa agak2 wan buat tak doodle macam tu?haha. mimpi rupanya ye

Wan_hazel said...

nurdaninurdani

hehehe..kalau terserempak tu mesti ambik gambar dulu..ehehhe..

Haruno Hana 하나 said...

ingat kan betul2.. apa la wan ni.. hehe :D

Wan_hazel said...

Haruno Hana 하나

hahaha..mana de betul2...wan balas semua komen nie sambil tersenyum je..ehehhe..terima kasih semua

Wansteddy Tales said...

2x wan turun KL, dua kali xsempat gak kita jumpa2 eh. gift yg nk bg kat wan dlu pn blm akak pos2 lagi. asik lupaaaa manjang. sori berbanyak wan. in case trun KL lagi, akk try luangkn masa jumpa wan. at least kali ni dekat sket dgn KLIA/LCCT. sbb da stay kat putrajaya kan. agak2 nk ronda2 putrajaya leh la kita jumpa. haha... ps: dah lama xlukis doodle. tgk entry wan ni membuak perasaan nk melukis. tapi sindrom M yakni MALAS menggugat minat. haha

gadismanja said...

haha ,, kalau serempak pon kami je kenal wan2 bkn kenal kami pon :)

Wan_hazel said...

Wansteddy Tales

entahlah kak..Rasanya lepas nie mungkin akan ambik masa yg lama lama lagi baru akan turun KL lagi..Study pun dah nak tamat..Insya Allah kalau ada jodoh pasti akan jumpa akak jugak..Mungkin ada hari nya.. Kita merancang Tuhan yang tentukan..Gift tu tak pe kak..Wan pun faham..masing2 BZ..ehhehe.

Hehehe..akak lukislah doodle satu..Akak Idola Wan tapi akak skang nie dah makin menjadi2 pnyakit M akak tu..eheheh..

Wan_hazel said...

gadismanja

ehhehe...no komen..wan pun tak taw..

jayne said...

kamek blom terserempak dengan wan hazel tok gik hahahha,,

Kuchiki EnnaMoon said...

ayyoo mak, kena tipu idup2. hahahaha

tapi lawak la. nice doodle, nice entry :D

~naddy~ said...

nad penah duduk sebelah meje irine nadia mase kat mcd, tga study,

segan sgt nak tegur.sbb dye ng cik tunang..

balik tu, tegur kat FB je. hehekk..

cam nyesal lak tak tegur. huhu

LyNdA Aziz said...

jadi la . jumpa jugak walau dalam mimpi kan ., huhu

Jy ヾ(。・ω・。) said...

Alahai,ingatkan betul tadi.hahaha,btw wan is staying at Sarawak right now?I studied there before,area Miri :-D

✿ e e i y s s ✿ said...

hehe

yuyu Zulaikha said...

bhahahahah!! ape la wan nii! mati mati ingat jumpa betul!

baru nak sekeh kepala. pesal tak tegur.. bhahhaa :P


macehhh! yaiyyy! dapat doodle lagiiii ^^

FatihahRadzi said...

wan ni rajin btol lukis doodle . hari2 ade doodle story . jely lah :D

intan izzaty said...

waaa...intan ingt betol2...wan niyh wat suspen la...ehehe

Wan_hazel said...

jayne


ahhaha..mun tak terserempak lak ..kaung2 ktk ah..

Wan_hazel said...

Kuchiki EnnaMoon

hehehe..tengs taw

Wan_hazel said...

~naddy~

hahaha..kan kan...mesti nyesal punya...hehehe

Wan_hazel said...

LyNdA Aziz

hehehe...

Wan_hazel said...

Jy ヾ(。・ω・。)

yep..sarawak...owh miri..wan area kuching ..jauh tu..ehehe

Wan_hazel said...

✿ e e i y s s ✿

hehehe..peace

Wan_hazel said...

yuyu Zulaikha


hahahah...kalau betul pun ..Wan mesti tak tegur Yuyu..Wan nie pemalu skit..ahahha...eceh

Wan_hazel said...

FatihahRadzi

hehehe..tak lah hari2..kadang2 je nie..kalau bz sgt memang tak de . tengs

Wan_hazel said...

intan izzaty


hahaha..suspen2..ehhe

merahitujambu said...

ahaha..igt betul2 tadi..ceh..

PUTRI LAGU said...

ingat kan betul.. tersengeh aku..

dyabunga said...

jauh lah nk terserempak dgn wan.. tp kalau terserempak dya akan pnggil nama wan kuat2..hehe

C i k P i p i T e m b a m said...

laaa ingat betul. haha sabar jelah ye.. wan wannnn :p

steffany daph said...

best la kal0 jumpa blogger yg gempak2 :D. masalah nya, nak tegur tak? hehee.. btw, doodle itu cute (:

BudakCHOCO Official Blogger said...

mimpi upenyer... hope jd kenyataan la kan... :)

Kawaii_Gurlzz said...

ingatkan betul2... huhu..
kalau teserempak dengan abg wan.. erm. . akn jadi mcm ni kot.
"wan.. wan.. one little two little three... XDDDD "

Mitsu Kizu Zie said...

mintak sambung line mimpi tk...ku mok jmpa yuyu juak tk wan...hehe

Atifah Zulkifle said...

laaaaa .. ingatkan betul-betul ! haha , semua pakat-pakat kena tipu dengan abang wan :D

iEyNa_AmirinA said...

pk bna jak tewk...haha..wan , ktk kcg kt cney...hope 1 pat terserempak ngn ktk...hahaha....

Wan_hazel said...

iEyNa_AmirinA

mek kuching sik jauh dari unimas sia...mun tsrempak ngn mek kta pasa kuching ya tegur2 lah kmk..ehehhe

hoyahadis said...

alamak..tertipu den..

wawa abdullah said...

hehe..pndai reka cerita ye.. ingatkan btol2 td.. btw, kreatif sgt.. :)

icak Berry said...

suka sgt...comel..nak 1 gk bole?????

sHaR!Na eLyaNa said...

wah..hehehe..sweet ja story tu..ngtkan btul hehe

Saidatul_Qifayah said...

aie eh...mek piker bena tek wan...adoiyaiii...:)

Nurul Aini said...

Wan sengal , Wan sengal :D