Wadah Madrasah Pengalaman: Doodle Story : Malam pertama teraweh esok puasa


Friday, July 20, 2012

Doodle Story : Malam pertama teraweh esok puasa

.



Assalamualaikum...

Yey yey Esok puasa..Yey yey..Seronoknya.. Perasan tak korang hari nie cuaca syahdu je..Hujan seperti membersihkan kekotoran dibumi kita.. Kat tempat Wan hujan dari pagi lagi. Tak taw lah kat tempat korang.. Jangan lupa taw niat Puasa korang..




Esok puasa...Maknanya Malam nie kita solat teraweh .. Korang dah teraweh untuk malam pertama nie?? Rugi nya korang tak teraweh.. Perasaan nak teraweh tu lah paling best.. Kita kejar Akhirat dan kita kejar dunia..Kita kena seimbangkan taw..Bagi sesapa yang nak berubah dalam bulan Ramadhan nie..Wan ucapkan taniah dan di harap berterusan.. Jangan mengeluh..



Kualiti dari kamera phone


Wan Sendiri pun dah teraweh tadi.Kat masjid Al-Muttaqin Kota Samarahan..Alahmdullillah..Wan syukur sangat sangat .. Rasa sebak tu kuat sangat.. Biarlah Wan sendiri yang tahu kenapa dan mengapa.. Dan Ramadhan kali nie Wan gembira sangat.. Syukur kat ALLAH... ALLAH permudahkan jalan..


K lah korang..jangan lupa sahur esok ye..Keberkatan tu ada di waktu kita bersahur..


Semoga kita diberi lebih hidayah dalam kehidupan kita ...Amiiin..



.



19 comments:

Rizal Sadiman said...

slmt berpuasa ya!

aisya said...

nangga gambar last ktk ingat kampung lok.. lamak lalu jak xbalit.. =(

Hawa Ey said...

wan :) salam ramadhan :^^

Nor Nadia Syakila Jamal said...

Alhamdulillah.. dah siap teraweh :)
Sahur2..

Norzainura Abdul Majid said...

saya dah teraweh.selamat berpuasa abg wan :D

SoLy SoLicious said...

selamat berpuasa... salam ramadhan ^^

Ila Tasha said...

selamat brpuasa :D

yayafella said...

selamat berpuasa :)

sedutzone said...

yeah... esok puasa dah.. selamat menyambut ramadhan ye...

sedutzone said...

yeah... esok puasa dah.. selamat menyambut ramadhan ye...

sedutzone said...

yeah... esok puasa dah.. selamat menyambut ramadhan ye...

Nurul Iman said...

smoga ramadhan kli ni lbh brmkna & membawa berkat pd kite semua...
tak slh kita sebak, sbb tu tndanya kita merindui bulan mulia nie...
salam ramadhan buat wan & keluarga...=]

Cik Anis said...

seronok dapat jemaah terawikh td.. selamat berpuasa wan ^_~ jemput singgah blog cik anis :)

Fatin Syafiqa Anuar said...

selamat berpuasa.

Maisarah Azmi said...

selamat berpuasa ya.. comel la...

rAIHan said...

singgah sahur kat sini..^^

Mon MonaLea said...

selamat berpuasa buat kitak dari kamek n suami

miss Fyqa said...

Salam Ramadhan :)

Chuu Muqhlis said...

salam ramadan..