Wadah Madrasah Pengalaman: Freebies Doodle Ramadhan Jom teraweh (lelaki)


Saturday, July 21, 2012

Freebies Doodle Ramadhan Jom teraweh (lelaki)

.



Assalamualikum


Sempena Ramadhan nie..Wan buat satu doodle lelaki comel untuk korang..Kawaii gitu..ahaha..Mana lah tahu kan korang nak tukar Header blog korang sempena Ramadhan nie..Kalau nak guna Doodle Nie Boleh je..Silakan..Haritu wan dah wat versi perempuan..korang jenguk sini

-Freebies Doodle Ramadhan Jom teraweh   (perempuan)





Freebies lain korang leh tengok kat sini k Freebies Doodle ehehhe..Kalau korang nak wat untuk header blog korang pun boleh jugak..tak de masalah..yang kat atas tu versi tak berwarna..korang leh lah warna sendiri..tak tahu camne nak warna korang leh rujuk entri nie.

-Melukis Doodle dan mewarna Doodle
-Wat tudung dan baju Doodle bercorak


Jadi apa tunggu lagi..Silalah pilih warna apa yang korang nak..Ada beberapa Warna je yang Wan wat..












Selamat berpuasa semua..Selamat menyambut bulan Ramadhan..Jangan lupa teraweh ye..



Papai


.



16 comments:

Xiao Xandria said...

nice doddle ahahaha
amik stu yea

Abdul Hafizuddin Abdul Hashim said...

cantik...amik satu...

Cik Rongoks said...

wan yang rajin. hikhik

Iza Zaty said...

uihh, hensem nyee. hihi..

Vicke Syarifah said...

cute!!! slamat berpuasa wan!!!!

miz ruha said...

hensemnya mereka,,

~MiZz Atie ZieYa~ said...

kacak bergaya

sedutzone said...

nice doodle... nak makan noodle la.. ahakz....

KN28 said...

nak amik satu! ;)

nurul barakah said...

yang ni pown Nurul ambik satu...cute sangat..terima kasih ye...

Ridha Reewani / Rizai Reeani said...

Wan, saya ambil satu ya. Syukran... ;)

una imana said...

kite suke amik doodle wan..comel2...geram giler kalau tak amik..thnks wan..:)

Ingin-ingin hati said...

izinkan saya gunakan doodles awak dalam deco Alat bantu mengajar saya (ppt). terima kasih :)

Wan_hazel said...

silakan..semoga broleh keberkatan... amiin...

indahhouse said...

Salam wan,
Ini pun akak ambil. :)
Terima kasih ya

leogurl94 said...

Assalamualaikum. Sy amik satu ^^