Wadah Madrasah Pengalaman: Doodle Story : Puasa kedua adeq


Sunday, July 22, 2012

Doodle Story : Puasa kedua adeq

.




Asssalamualaikum...


Nie adeq nie..hari ini hari ahad...tak de sekolah..Bez sangat adeq bleh bangun lewat..huhuhu..Jam 9 pagi adeq bangun..tapi kan ari yang tak sekolah nie tak bez lak puasa...Jap je ase lapar , law kat sekolah bleh main main ngan kengkawan seronok , bleh jumpe cikgu Azie , cikgu Norashikin semua lah cikgu.. kecuali lah cikgu Aziz..Adeq tak suke...


Jam 2 petang tadi adeq dah mula rasa haus.. adeq kasi taw mama nak puasa sekerat ari tapi mama tak kasi lak..

"adeq kan dah dewase , tak lame g nak berbuka nie...tahan ye adeq manje"
mama kasi taw adeq tapi tak tengok muke adeq pun..

"jam brape berbuke mama"
adeq berulang ulang tanye soalan tu...

"hari nie jam 6.48 petang , dah dah g tengok TV"
mama tarik idung adeq... geram nye kat mama..





Korang taw tak arinie adeq slalu je cuci muka dan berkumur..tapi kan nape air yang adeq kumur tu masuk banyak kuar plak skit... huhuhuhu..adeq tertelan kot..ase nye tak batal puasa kan..


Janganlah kasi taw mama adeq.. adeq tak de baju raye nanti..cian lah kat adeq...cayang adeq tak???


hehehe..



Papai



.



11 comments:

Hana said...

comel :D hehe..

dhia adawiyah said...

Haaa .. akak bagi tau mama adek .. tak baik tipu tau .. hehe

Hafizzi Aziz said...

creative boy!

SURIANI ISMAIL said...

hamboi adeq... mane blh cam tu lah!! jap akk nak msj mama bg tau yeee adeq

Maisarah Azmi said...

ala tomey2

Adi Herman said...

adeq yg nakal

Salina said...

Haha . comelnya :)

SoLy SoLicious said...

hoho..smpat lg bodek jgn bgtahu mama ye..bijak2

aisya said...

pande nya lok.. eksen kumur2 ya.. sambil menyelam minum air aie.. hehe

taqiy said...

hik3 comel >.<

Syaz Blackrose said...

cute nyer wan...shoutbox xdpt berfungsilah wan kalu x boleh akak jerit kat situjer.. slmt petang wan..