Wadah Madrasah Pengalaman: Aiyo,aiyo


Wednesday, March 4, 2009

Aiyo,aiyo

Salam...

(Update gune hp)

Tghri tdi kan hujan lebat kat sarawak nie,,,xlah lbat sgt.time aku nak balik dr kuliah...jam 12 cmtu.aku drive lah kan, 80km/j cmtulah.tetibe je ada satu lopak air kat bulatan 2.air btakunglah kan,trus sbuah krta tbabas.naik trus krta 2 atas bulatan 2.hehehe cian aku tengok.tu lah,bwa lg laju laju.nak cepat sgt,tengok ape jd kan dh lambt kau...

Bkn 2 aku nak crta sbnarnya.nie aku ase bsalah sesangat.entahlah sampai kat umah pn aku msih tfkir bnda 2.mase 2 aku dh nak smpai kat rumah gak,dlm 7km g.adalah sowg mama n anak dia jenjalan kat tp jalan raya.pakai pyung warna merah.aku memang xperasaan waktu 2.ada lopak aik.lalu je kreta aku,fuh,,korang taw lah apa jd kan.mama n anak die lebur bsah.wah,cian aku tengok.tp aku jalan terus je.mesti die marah kan.tp aku xsngja pn.aiyo,dose,aiyo dose...

Minta maaf kat Tuhan je lh.hehehe.



ilmu andai dikongsi,pasti berkekalan sampai bila bila walau terkujurnya jasad.
_fikirkan renungkan_


Hazel,yep its me.



No comments: