Wadah Madrasah Pengalaman: dari kelmarin


Saturday, March 7, 2009

dari kelmarin



Salam ♥♥♥


Murung,apa dimurungku,
Pilu apa dipilu,,
Entah tak tahu...hahahah


Diam diam saja...





☺☺☺☺☺




Ukiran kisah hari semalam ♥♥



Malam td bowink sesangat.sowg pn kengkawan aku xon9.dia org kluar kot..owh ya,petang kelmarin aku blik kampung,jam5.seronok gak blik kampung.p sekejap je.kampung nenek sblah papa aku dkat je.so xda crta sgt lah nak aku taipkan.

Jam 3 petang plak,aku chat ngn kak sri,kak srisufi.maaf mengukir nama disini.seronok chat ngn kak sri.byk yg aku blajar,walau just dlm 1jam kot,aku chat.kak sri pun sempat crte gak,pkara yg wat aku tfkir skit.so,pasnie aku nak ptong rambut plak.kasi pendek,kemas kan kak sri.hehehe.xperlu nampak gah,asal kemas itu sudah memadai.hehehe.

link kak srisrisufi ♥ ♥ ♥

yang nie plak Diaryland kak sriSrisufi's Diaryland ♥ ♥ ♥



Pagi b4 smbhyg jumaat aku ada kuliah,jam 10 sampai 12.b4 trun kuliah aku on9.hm,aku rasa stakat 2 je lah yg aku wat smlam.hehehe.


Pagi nie plak,aku bgun tdur.korang taw apa jd.hm,rancngn aku nak kuar ngn fmlly pd sblah ptang xjd.so tpksalah pg nie kta org pergi.papa aku xdpt nak g tme sblah ptang,coz kawan dia ada hal nak minta tlg papa aku.tp xpalah.skurang kurang nya,dpt gak kuar ngn fmlly kan..hehehe.nak kuar g mane...wait n c.hahaha.



♣ ♣ ♣ ♣ ♣






Hazel indah nya hari nie..hope so sampai ke petang...










4 comments:

SuFy said...

owh..nk jln2 ea..bawa owg skali..haha..

SRISUFI said...

hehehe...
yang penting NIAT.

generasi ktk org adalah generasi pelapis..akan lahir pemimpin bakal memimpin negara dr generasi ktk org.Maka,generasi ktk org generasi yg kmk syg.

bagus dik wan.

Wan_hazel said...

Sufy nak ekot..hehehe.sgt dialu alu kan.tp sufy dh tlmbt.hehehe.len kali kite g.hahaha.tggu sufy g sarawak.hehehe

Wan_hazel said...

Thankz kak sri...hope kmk lah bkal pmimpin ya.hehehe.