Wadah Madrasah Pengalaman: Permai kenanganku


Saturday, March 7, 2009

Permai kenanganku



Salam ♥♥♥


Rantai rantai rindu mula terbit,
H
ilang nya tatkala bersama,
Kembalinya rindu itu andai terpisah,
berpisah dan dipisahkan,


Syukur aku masih disini disamping kamu,

Mengembara bersama sama dalam detik ini,

Namun aku kurang pasti akan hari semalam,
Sukar untuk ku tafsirkan hari ini,
Tiada penanda mahupun ucapan untuk keesokannya,


Mahu ku agar kasih ku kau dapat rasakan,

Cintaku untuk mu kan tetap bersemi sentiasa ada,

Walau tiada lagi esok untuk ku,

Hanya ini ku persembahkan untuk kamu...

Damai hatiku mengenggam sejuta kenangan ♥ ♥ ♥




♣ ♣ ♣ ♣ ♣





Ahem ahem,seperti yang aku katakan,hari nie aku n fmlly kuar jenjalan,kita org g kem permai.Sufy jgn jelez erk.hehehe.len kali kalau ada jodoh ketemu,kita plak jenjalan.eceh.hehehe.eh,jom aku story pasal hari aku plak,layap plak crte pasal Sufy.hehehe,pa pe pun,hope result STPM Sufy meletup,.lah,Sufy lg.hahaha.

Ok ok,jum aku story kat korang,jum kita melayari bicara seharianku.jam 9am kot kita org berangkat dr rumah,aku xtengok jam.hehehe.dlm 2jam lbh perjalanan,kakak drive slow sgt.kita org pakai 2 buah krta,krta aku n kakak.papa tmpang aku ,mama n adk2 tmpang kakak.trsnyum sorg plak aku masa menaip nie..seronok btul hari nie,penat pn msh brasa nie.blum hlang kepenatan aku nie.aku gmbra sesangat,ahernya fmlly aku dpt gak kuar jenjalan,5thun dh xcmnie,apa xnya,papa aku 2,sbuk je memanjang.hehehe.





Nie gambr fmlly aku,papa aku merokok plak.apa?eh,aku xmerokok lh.xhingin pn aku nak merokok.mbzir.papa jgn merokok.hehehe.sbnarnya byk gmbr yg aku nak upload,tp aku bnci tggu loading.hehehe.fhm2lah kan.so aku upload yg aku bkenan je.jujur aku ckap.memang cntek tempat 2.maaf xupload gambr pemandangn kat situ.








lucu plak gambar aku nie.giler btul.hahaha.owh,time nie aku nak tdur,mengantuk dah.tp aku tetap gagahkan kaki aku nie.Nak ambil gmbr sbrapa byk yg bleh.aku suka bgmbr n ambil gmbr.









Yang nie air dah mula pasang,kuat btul gelombang laut 2.hehehe.owh ya.aku xmandi pn.rugi plak aku xbwa bju salin.kita org xtaw pn nak mandi.g pn kira nak mamam kat stu je.korang taw x?kita org xmamam pn.bekal bwa blik g.hehehe.

K,lah korang stakat nie je yg aku mampu crtakan.





Hazel,salam sayang dari aku.ambik masa untuk bercuti.papai


.



2 comments:

chentaMAYA said...

wah!
besh dpt kump0l 1fmly!
wndoo0 kat mak+ayh!

Wan_hazel said...

alah..nanti maya g lah gak..hehehe..ada masa maya pergi erk,,hehehehe