Wadah Madrasah Pengalaman: ☺☺☺☺☺


Tuesday, March 3, 2009

☺☺☺☺☺


Salam...




☺☺☺☺☺

indah wajah kutatap diruang kaca..syahdu beralih menempatkan dirinya dalam linkungan yang sama...aku mencari dimana khilafku,dilembah bicara kah.dilembah santun kah..waima dilembah penulisan,,,aku keliru apa dosaku,,,

Namun sering kali aku dilemparkan dengan kata kata kesat berjuta juta penghinaan...

Mohon maaf andai tersalah kata,,,


☺☺☺☺☺

Selasa empunya cerita,aku xbrpe nak shat hari nie,slesema skit n kawan aku slesema gak ari nie.kalau time sekolah dulu aku n kawan aku nie slalu sgt serentak xshat,kalau dmam,dmamlah sama sama.may be bln kelhran kta org sma kot september...aku 25 dia plak 29.pg tdi aku msg dia.dia tgh kerja aku kcau.hahaha.sowie erk kawan...lama dah tak borak kan,,,

owh ya..ade gak kawan aku yang benci sangat ngan aku nie,,tak taw lah pasal pe..aku nie wat dunno je..kadang kadang 2 sakit hati gak,,,bende yang tak de ,,di ade ade kan,,wah,,,sape tak marah,,,eeee,,,,ase nak lenyek lenyek je kau pakai lesung batu yang besar ..hahaha





sedangkan Nabi ampunkan umat
_renungkan fikirkan_



Hazel wings...
aha..ari nie aku nak kene hantar assgment..






9 comments:

Cik Angah said...

salam perkenalan :) smga anda ceput sembuh!~ cik angah-unimas,srwk :)

Cik Angah said...

*cepat

Wan_hazel said...

unimas erk,,,thanks...hehehe

FaRaWaY said...

jangan gna lesung~haha..

sbr byk2 yup!~

Wan_hazel said...

a ah..sabar wan pun ada batas nya,,hehaheah,,nak gune apa lah erk??

♥chentaMAYA™ said...

nape nie wan?
ad bl0gger laen xske ke penulisan kam0?
ah!
pedulikan~
sape mrke nak ckp yg bukan2?
is it?

Wan_hazel said...

Yalah...biarkanlah owh.kalau nak umpat pn jgn lh blakang2 kan...gram2.,jgn dpan2.apa yg salah wan btul kan lh.

~cik manis~ said...

abaikan je org mcm ni k?
kasi senduk bru tau..
kekeke

Wan_hazel said...

hahaha...kasi senduk,kasi kuali,,smua lah,baru dia taw kan,,huhuhuh,,kejam2