Wadah Madrasah Pengalaman: Sandwich selipar jepun untuk korang


Tuesday, June 1, 2010

Sandwich selipar jepun untuk korang







Salam korang...




PhotobucketAri nie Wan nak kongsi sandwich kat korang, korang jangan lupe kongsi kat orang len taw. Sandwich nie Wan wat special untuk TTT. Aha TTT, tulah pasal nak sangat mintak roti Wan. Nah sandwich selipar jepun untuk TTT. Maaflah TTT law tunggu lame sangat sandwich nie. Hahaha. TTT ade tunggu ke. Huhuhu.








PhotobucketApe?? Korang nak gak ke. Tak pe tak pe, Wan nie penjahat kategori bek hati. Korang ambek je,mam je sandwich selipar jepun tu k. Buat cam umah sendiri.


PhotobucketCara nak mam plak,jangan gigit gigit taw, telan terus. Huhuhu. Wan taw korang terharu sangat, mane de orang pernah kasi sandwich selipar jepun kat korang kan. Dah dah,tak yah nak nangis, Wan iklhas kasi. Huhuhu.


PhotobucketWan taw korang slalu sangat dapat award kan, skang trime lah sandwich yang tak seberapa dari Wan nie. Trimalah dengan hati yang terbuka taw. Wan tak minta bayar pun. Korang ambek je. Yang baik kite patut kongsikan.

PhotobucketLaw korang dah ambek jangan lupe kasi kat kengkawan len k. Jangan mam sorong. korang kongsi dengan tiga orang rakan anda k..law tak nak kongsi pun tak pe..huhuhu
Wan taw memang sedap. "Im loving its".hahahaha.






papai


selamat menjamu selera..








.



24 comments:

Lelord said...

hehehehhe macehhh ek sandwich ni

Wan_hazel said...

welkam..hehehe

fiezah91 said...

terharu2.. ahaha..dush!

Wan_hazel said...

hahaha..jgn terharu sangat..hehehe

TTT said...

hehe jahat wan bg TTT mam sandwhich slipa jepun je..hehe

tq2 :)

Wan_hazel said...

hahaha..TTT yang nak ..wan kasi..hahaha

nuriz said...

ahaha sandwhich selipar ke..seddap dak? hehe

cnOor said...

thanx ye..cute je sandwich wan =))

Wan_hazel said...

hehehe,,,welkam...mam tu kongsi2 ye..huhuuh

adiezaqistina said...

thanx wan..terharunyer akak...hmmm

cik elina said...

mcm sedapp je award niyh..
:D

BezBuddy said...

sandwich selipar jepuun?npe pelik sgt wei...haha...neway thanks =D

aleng said...

aleng da kenyang mkn asam pedas td. mamam sket la.pnt wan buatkan utk kite.hehe..

Fairuz Fazilah said...

wan,,cantik picture.mane cilok?haha.comel gile!

Seri Bahasa said...

oi..takde isi lain ke selipar tu jugak yang teman bedal. kalau mcm nie mahal sandwich tu...

Wan_hazel said...

cik elina

jemput2..makan makan..hehhe

Wan_hazel said...

adiezaqistina

tok sah terharu..hehehe..iklhas tu..hehee

Wan_hazel said...

BezBuddy


hahhaa...pelik tu kan unik..unik tu kan wan..huhuuh

Wan_hazel said...

aleng

hehehe..makan jang tak makan,,huhuuh

Wan_hazel said...

Seri Bahasa

tak mahal sangat..tapi berkualiti punye sandwich..ehehhe

Lakaran Nur TErindah said...

wan..bagi kucing ngan ayam pn depa xnak makan tau x..?siap ade selipar lagi..kuang asam jawa+gelugur btoi wan nie..haha..tp dah mam sket td..mm..sedap..hahaha..=)

Wan_hazel said...

Lakaran Nur TErindah

wan kurang asam ke..nak kene tambah lagi lah asam kat wan nie..hehehe...

ShazlinaSaad said...

thanks sandwch tu..nampak sodap walaupun ada slipar..hihi

Wan_hazel said...

hahaha..tengs gak koz ambek