Wadah Madrasah Pengalaman: wan hazel ape nak jadi kan....


Wednesday, June 2, 2010

wan hazel ape nak jadi kan....













Salam korang.




Ari nie Wan tak taw nak wat ape, borink, kesihatan Wan pun masih tak okey. Batuk tu tak yah cakap lah, merate rate je batuk. Huhuhuhu. Selera makan pun kurang. Berapa hari dah tak makan nasi nie. . .





Semalam Wan korek tabung Wan. Tabung ello kitty. Duit dalam tabung tu pun RM1.++ je. Tak banyak koz duit slalu kene korek. Tabung skit, ambek skit. Lepas tu nie lah jadi nye.huhuhu. Wan pun eran nape lah belakangan nie hidup Wan banyak yang drop. Motosikal Wan pun dah drop. Dari 24 drop sampai 18. Geramnye, p tak kisahlah, ada hikmahnye kot.




motosikal WAn memang pendek
coz dah kene ubahsuai,huhuuhu
paras pinggang je handle..



Tu je lah,



Papai.






.



4 comments:

+akufobia+ said...

smart kot motor kau.nak sikit.

Wan_hazel said...

skit..ambik asap je..hahaha

✿Lovillea✿ said...

sabak.. demam or sakit tu hapuskan dosa2 kecil.. syukur...
muahahhhaa... moto terbaekkkkk mcm best jaaaa.. vrommmm yok merempit..

Wan_hazel said...

jom rempit..hahaha...vrom2...