Wadah Madrasah Pengalaman: Bertuah nye jumpe CINCIN dalam keropok


Thursday, October 21, 2010

Bertuah nye jumpe CINCIN dalam keropok



.





Salam korang..


Hari nie macam bertuah je..Tulah orang kata "Tuah ayam nampak dikaki..Tuah Manusia???".Sape sangke kan Dalam keropok ade Cincin??Korang tengok je lah photo Cincin kat atas tu..Cemburu tak??


Macam tak caye je kan...Walupun di uji dengan Demam tapi Wan dapat lak rezeki..Cantek tak cincin tu??

Yang Sebenarnye

Eh eh,Korang pernah tak beli keropok yang ade hadiah hadiah tu..Keropok Ali Baba..hehehe..Wan dapat Cincin tu dari bende yang camtu lah..Cincin nie anak Mak Su Wan yang kasi..Dia beli keropok yang camtu..So dapat lak Cincin tu..Skang nie Wan gune je lah Cincin yang anak Mak Su Wan tu kasi..

Hehehhe


Peace.

Wan ade Cincin.

.



16 comments:

dudu said...

siap ade hello kitty lg kt cincin tuu..heehehe..

Melati Qistyna's Mummy said...

hehehe, hello kitty tu :P

teringat akak jaman kekecik dolu, selalu beli kopok semata2 nk gelang la, rantai la, cincin la...heeeee

.:: dieylah :: said...

lucu kitak juak...dah da gmbr kitty..hik3..xpa..kiut... :D

tia said...

sengal!
igt cincin emas ke ape ,
hahaha!

OrenLimau said...

hehhehee..
pernah2!masa kecik2 dulu..
dapat cincin la,mainan la.hehe
skrg mcm jarang jek jumpa.hehe

ana-capix said...

ingtkan kopok twisties ke pe ke..haish :)

Wan_hazel said...

dudu

hehehe..jgn jelez..huhuhu

maisyah said...

ya...
wan bertuah ari ni..
ambil award d blog kak ya..tempek ja mn2 kat blog wan..as an appreciation ya..daa..

Wan_hazel said...

Melati Qistyna's Mummy

tu lah kak..Dulu pun wan camtu nak dapat hadiah dalm keropok tu..time beli tu siap rasa2 lak keropok cari yang besar..ehehe

Wan_hazel said...

.:: dieylah ::

hahaha..lucu indah jak..ehehhe

Wan_hazel said...

tia

hahaha.weeeek :p

Wan_hazel said...

OrenLimau

bab oren dah tak beli lagi...oren beli lah..ehhehe

Wan_hazel said...

ana-capix

hahaha...kropok ali baba..hahah

Wan_hazel said...

maisyah

hehehe...ok kak....tengs sesangat

zahidah dihaz said...

lamak dah sik beli ali baba...hahahaha

Wan_hazel said...

hahah..wugi ktk xbeli eh