Wadah Madrasah Pengalaman: Tukar banner Blog plak...Sape yang sudi je boleh ambek


Monday, January 17, 2011

Tukar banner Blog plak...Sape yang sudi je boleh ambek

.






Size banner korang leh ubah...
Width='220' height='180'


Salam korang..


Hari nie Wan nak tukar Banner Blog lak..Jelez sangat tengok banner Blogger len comel comel..So sesape yang dah ambek Banner Wan sebelum nie..Law nak tuka tu..Boleh je..Diwajibkan..hehehe..Law yang belum ambek tu boleh je ambek tu pun law yang berminat k..Wan tak tukar tukar Banner.Ingat tu..Sape yang sudi je.


K lah korang tu je..Skang kitty Wan dah bleh terbang dan tinggal dalam air..ehehe..peace..

Papai





.



16 comments:

missteenastory said...

haha jht betol abes semue jd hello kitty ye! tp comel! huhuhuhuhu

Embun Pagi said...

mmg sangat cantikkk n kartunis!! ehehe...blog yg unik...

Salina@IbuAqil said...

Wan, akak amik dgn rela hati.. Dah tepek dah erk.. Banner yg cute akak suker!!!! Nak buat x reti.. :P

Laman Teman said...

aiyoo..menarik...cantik tu...nnt amik lewat sikit....blog baru lg..lom buat banner...:)

azie//iya said...

ohh no my kitty . haha

Wan_hazel said...

missteenastory

hahaha..hello kitty yg menyamar tu..hehehe..nanti nak jdi power rangers lak kot..hahaha

Wan_hazel said...

Embun Pagi

tengs..wan n blog wan biase2 je..

Wan_hazel said...

Salina@IbuAqil

ehehhe..nanti akak leh wat banner sendri..hehehe

Wan_hazel said...

Laman Teman

ok..peace...

Wan_hazel said...

azie//iya

hahaha...kitty boleh bertukar wajah..hehehe

Hot Mama said...

cute la wan...
wan tau buat watermark tak?

Wan_hazel said...

Hot Mama

tahu kak..nape??

♥ solehah ♥ said...

huwaa..doraemon kmk..hahaha

Wan_hazel said...

♥ solehah ♥

hahaha..dorakitty ya..hahaha..xda doemon gik lah..ehehhe

Puteri Zaza said...

hye..lama tak kunjung blog wan ni..
anyway thanks utk shoutbox tu tau...
zaza xpakai shoutbox dah coz kena serangan dari si anon hari tu...zaza ambik banner baru neh,gantikan dgn yg lama

Wan_hazel said...

Puteri Zaza

ok..wan ade gak kene serang leh si anon..p wan dunno je..hehehe