Wadah Madrasah Pengalaman: Alhamdullillah Pelajar Malaysia dari Mesir sudah kembali ke tanah air..


Monday, February 7, 2011

Alhamdullillah Pelajar Malaysia dari Mesir sudah kembali ke tanah air..

.

Salam korang..

Pagi nie nak wat entri pasal pelajar Malaysia di Mesir lak..Syukur kan skang dia orang dah kembali ke tanah air..Jam 10 pagi tadi..Untuk kumpulan pertama..So skang kita dapat taw..Kerajaan Malaysia nie tak pilih kasih..Bukan Wan nak libatkan isu politik lak kat teratak Wan nie..Cuma kenapa lak kita nak bertelagah dengan isu yang macam nie..Nie kan isu Negara..Anak rakyat Malaysia..Kekadang Wan terfikir gak..Kenpa isu camnie pun ade pihak pihak nak kaitkan dengan isu Politik..Nie benar and Wan pernah terbaca..Bukan nak jatuhkan mana mana parti tapi kebenaran."Anak warga pas takkan diberi perhatian"..Wan pun tak taw kenapa isu nie dijadikan benda yang tak betul lak..

So skang nie dah terbukti..mane de kerajaan Malaysia pilih kasih..Law tak de Kerajaan Malaysia mane tempat kita skang nie..??So apa yang perlu kita lakukan skang..Bersyukur lah dengan apa yang dah da nie..Syukur anak anak bangsa kita masih selamat dari panahan mata pedang dan peluru..Kerna mereka lah peneraju Negara kita suatu masa nanti..

Terima kasih tak terhingga kepada pihak pihak yang melibatkan diri dalam misi Piramid nie..

Nie je lah yang Wan dapat tulis tanda Syukur dan tanda terima kasih...Wan sebagai Anak Malaysia rasa bertuah lak jadi anak Malaysia nie..



Wat semua mereka selamat kembali ke tanah air..

.



22 comments:

mera zati M.z said...

alhamdulillah kawan mera pun dah selamat sampai :)

::astonishing az:: said...

saya syg msia sebab best..huhu..pg td ada dengar kat era gak..dorg interview all those students yg selamat sampai..kita perlu berterima kasih kat kerajaan kan..

Wan_hazel said...

mera zati M.z dan ::astonishing az::

syukur sesangat kan...Alhamdullillah..

cik Ladies said...

uhuk .. mesti kawan CL da balek .. rindu kat dy .. jom ngis ! ahaha :p

alhamdulillah semua da selamat sampai .. mesir memang da kucar kacir sekarang kan .. hemmm , bila la Hosni Mubarak tu nak letak jawatan .. ksian kat rakyat Mesir asyik tgok muka dy je memerintah .. :p

sitihanisahali said...

kwn saya dah selamat smpi....alhamdulillah...

Faizal n Fashitah said...

Alhamdulillah semuanya selamat..

Wan_hazel said...

syukur...

ayu cheese cake said...

alhamdulillah :)

♥cik cahya♥ said...

alhamdulillah ;)

cinta nabella said...

alhamdulillah .. kwn2 kita dh slmat :)

Yastro said...

Alhamdulillah n thanks to kerajaan yg akhirnya berusaha juga,biarpun macam dh lambat sikit...

CahayaCintaIlahi said...

alhamdulillah selamat sampai ;)

nursha410 said...

xtau la nk tnye kat mane...
sha tnye kat cnie la..

kenapa sha leh nk shout kt
shoutbox wan?

sebelum2 nie bole je..xde masalah pn...sha de wat salah ape2 ke?
dia ckp kt c 2...IP sha blacklist..tp kenapa yer..?

hurmm :(

tQ..

Wan_hazel said...

nursha410

sha..B4 nie anon yg kutuk wan..nape IP adress dia sama ngn sha???Ok2..wan tak blacklist g ip tu k

nursha410 said...

sha x de kutuk2 wan pun..selalu datang jenguk ade la..

cmne lak IP address sha leh same ng dia nie..ish...susahkan owang betul lah...

dah la wat kje x pekdah...sha lak jd mangsa...huh..!

wan dah jawab nie..x jadi la nk majuk..hihihi...leh BW kat cni lagi...

tQ Wan...

Wan_hazel said...

nursha410

tulah sha...cian sha lak yg kene..hehehe..wan tak de niat pun nak ban ip sha..hehehe

nursha410 said...

wan....

sob sob sob...ade masalah lagik nie...smlm tu shout dari umah...bole je...x de masalah...

tp pg nie...nk shout dari opis...tak boleh la...IP blacklist jugak...alaaaa......nape jadi cmni...adoi la...

smlm sha btau wan x bole nk shout tu..ms sha kt opis... :(

ni x best nie...nak ngs kuat2 ah...:( :( :(

Wan_hazel said...

nursha410

la napa lak nie..opis ke yg tak leh..wan dah remove dah ip ban tu...

nursha410 said...

x pe la wan..stil x leh gk..
sha BW dr umh je la nti...

tQ...

Wan_hazel said...

ok sha....

Bie88 said...

best la blog you... tq info menarik

Wan_hazel said...

Bie88

tengs...blog biase2 je