Wadah Madrasah Pengalaman: Selamat hari Papa kerna semua hari tetap sama


Monday, June 20, 2011

Selamat hari Papa kerna semua hari tetap sama

.



Salam korang...

Dah terlambat ke Wan nak ucap Selamat Hari papa nie???Erm..tak kot..Semua hari pun hari papa hari mama hari adeq hari kakak hari abang..hari nenek atok opah sepupu kawan..eh banyak lah..ehehhe..Tak kisah lah kan sebab tak pernah terlambat pun..Lagi pun tarikh tu kita yang tetapkan ..Bukan tengok anak bulan pun nak sambut hari papa nie..So tak perlu hari yang khas pun kita leh wish epy papa day..Tol tak??


Ok ok..Gambar kat atas tu gambar masa Wan masih kecil lagi..Masa nie seronok sangat leh main baling baling bola dengan papa..Wan taw..Wan masa kecil memang dah pandai berfesyen pun..walaupun masih pakai lampin..Mesti semua rindu kan nak gigit telinga papa masing masing.hahhaa..


Terima kasih ye papa sebab tak pernah nak ikutkan sangat permintaan adeq..Papa tak turut sangat..Dan dari situ lah Adeq dapat taw..Tak semua papa boleh berikan kat Adeq .Dan Papa ajar adeq bertapa susah nya cari duit tu.Darjah 5 lagi papa dah ajak adeq kerja (keluarga kami susah masa tu).Dulu memang adeq tak taw pun duit tu ape..camne nak dapatkan duit..Asyik minta je yang bukan bukan...Ingat tak dulu papa..Masa Adeq nak sangat beli Yoyo..masa tu sangatlah banyak bebudak main Yoyo..Orang main Adeq pun nak gak padahal tak pandai pun main Yoyo..Papa sanggup gak beli..Rosak satu beli lagi satu..Lepas tu ada lak musim permainan kereta desk..Kereta mainan guna bateri tu..habis musim mainan tu ada lak musim gasing..B-Blade..Lepas tu musim digimon..Lepas tu lak musim kereta kawalan jauh..papa beli gak....Kesian kan kat papa .Sampaikan satu masa Mama tak nak ajak Adeq ke kedai lagi..


Erm..Semua mainan tu semua dah rosak..Hilang dah...papa sanggup beli dan kadang kadang papa tak nak beli lansung.Mungkin papa nak ajar adeq dan nak latih adeq bila nak sesuatu tu mesti tak semua kita leh dapat..Adeq belajar semua tu Papa..Skang keluarga kita senang sikit..Alhamdullillah sebab adik adik yang lain tak rasa kesusahan kita dulu kan papa..Skang adeq lak yang kene belikan barang barang untuk dua adik .


K lah Papa..Selamat hari Papa..Adeq taw Papa memang tak baca pun nie..Pape pun warkah nie Adeq leh simpan dan baca untuk masa hadapan..Sayang Papa...Sayang jugak mama..Mama dan Papa tak de sapa yang leh ganti..


Papai.



.









9 comments:

nia.myra said...

selamat hari sepupu la plak wan,,,hehehe

cik mieza said...

selamat hari bapa jugak utk papa wanhazel n papa satu dunia ;)

Wan_hazel said...

nia.myra

ahahha..selamat hariu sepupu gak nia..ehehe

Wan_hazel said...

cik mieza

tengs mieza..camat hari papa gak utk papa mieza...

Nur said...

Comel pic wan ngan papa wan tu . hehe

Nurul Ayna Nabiela said...

selamat hari daddy....semoge 1 hri nnti wan leh jadik daddy yg terbaek!

Nurul Ayna Nabiela said...

selamat hari daddy jugak!

Wan_hazel said...

Nur

ehhehe..masa kecil2 lagi tu..ahahha

Wan_hazel said...

Nurul Ayna Nabiela

hehhee..tengs..amin...