Wadah Madrasah Pengalaman: saya hargai pengomen diblog saya


Sunday, May 13, 2012

saya hargai pengomen diblog saya

.




Assalamualaikum...


Agak sedih bila setiap komen komen korang Wan tak sempat dan tak mampu nak balas , Kekangan waktu dan faktor persekitaran. Bila Wan tak balas komen korang bukan bermakna Wan sombong , Wan tak sombong .. Jadi bila Wan fikir fikir balik , Terasa macam Wan tak hargai korang yang komen kat entri Wan. Bukan senang nak olah ayat untuk komen kat ruangan komen bawah entri setiap kali Wan update..Ada yang sampai menahan tak ke tandas untuk melabur.. Sungguh terharu..


Jadi Kali nie Wan letakkan satu tempat dibahagian side blog Wan nie.."Top 20 pengomen tegar" .. Top 20 nie bukan bergantung pada banyak komen yang korang dah komen dalam blog Wan nie.Tapi ia bergantung pada komen untuk sesetengah jangka waktu yang tertentu.. Jadi sesiapa yang dah tersenarai tu mungkin akan turun dan mungkin akan naik. .Bilangan komen korang lah yang akan tentukan dimana kedudukan korang.. Eceh dah macam meraih korang untuk komen lak..ehehhe..


Insya Allah setiap rakan rakan yang datang kat blog Wan nie kemungkinan akan serang jugak blog korang..Mungkin tak sehebat mana cara Wan hargai korang . Tapi nie lah cara yang Wan rasa terbaik dan untuk kebaikan bersama.. sama sama meberi dan sama sama menerima..


Kalau ada yang nak wat macam Wan nie jugak..boleh lah rujuk Tutorial kat sini


-Pasang Top tukang komen/top commenter 
 


P/S: Allah tahu niat kita dan apa yang kita buat tu bukan bermakna kita nak rosakkan akidah kita.. Dan setiap apa yang orang lihat punya pernilaian sendiri.. "Matlamat tak pernah halalkan cara yang salah"





.



34 comments:

Iza Zaty said...

blog abg wan ken dh femes .. ramai lar yg komen .. hewhewww :')

Mitsu Kizu Zie said...

no.16 pengomen tegar blog tk...haha...ok la ya masuk list juak

Aida Azryn said...

weewitt.. lawo blog! ;D

Muhamad Azam said...

WHAA WAHHH!! haha kena tinggal komen selalu nih haha!!

ape2 pon gua suka baca entry kat sini + doodle2 cute tuh RAWR!!

Ayuni said...

hikhik, skang nie bz, klau x selalu jugak masuk cni....blog nie best!

uncHa said...

hehe bagus la wan :)

HannaNabiella said...

Nk jgak ! Hee...

Hanih Borhan said...

Suka nasihat yg last tu :)

shark said...

nama shark akan terpampang disitu nnti..
heheh..
shark pn nk buat bnda yg sama jugk nnti:)

Chuu Muqhlis said...

hihi chuu pon ade buat jugak., bile ade bende ni rse cm bersaing lak nk jd top komen hahaha

keri ikhwan said...

tapi ada gak kadang2 widget tu jd pening... tersilap kira ke apa tak tau la... tetibe je angka2 tu berubah2...

Wan_hazel said...

Iza Zaty

mana de...tak de yg nak komen pun

Wan_hazel said...

Mitsu Kizu Zie


hehehe...mena ya..ada juak nama oo

Wan_hazel said...

Aida Azryn

tengs..blog cikai2 je

Wan_hazel said...

Muhamad Azam


hehehe..tengs..boleh je..

Wan_hazel said...

Ayuni

tengs taw...kalau ada tinggal jejak kat shout..semestinya wan akan reply

Wan_hazel said...

uncHa

tengs

Wan_hazel said...

HannaNabiella

boleh saja

Wan_hazel said...

Hanih Borhan

tengs taw,.peace

Wan_hazel said...

shark

hehehe..Insya ALLAH

Wan_hazel said...

Chuu Muqhlis

hahaha...sama sama kita berkongsi..

Wan_hazel said...

keri ikhwan

wan pun tak taw keri..tapi rasanya dia akan kurangkan dan naikan bila ada nama dan komen terbaru..nak kata pening tu tak pasti lak

|shuhadaothman|TM said...

"Matlamat tak pernah halalkan cara yg salah" Love this word.

Hikhik. tercalon jugak ke :)

|shuhadaothman|TM said...

"Matlamat tak pernah halalkan cara yg salah" Love this word.

Hikhik. tercalon jugak ke :)

CiK FizA said...

nak kena komen selalu la kalau cm nie. Ngee :DD

Best blog nie. selalu gak terjah cnie. Hee ^^. Blog comel ! Jeles >.<

mama pipie said...

semoga tercapai hasrat murni wan tu

ShahminNordin said...

nak jadi pengomen tegar jugak lah..slalu dtg x komen pown..hahax..lepas ni nak komen lah...btw ske sgt perkataan MATLAMAT TAK MENGHALALKAN CARA...ramai org dah lupa perkataan ni..makna mendalam

geeAhmad said...

heee.. blog abg wan comel dngan doodles... huhuhu... sy newbies :) masih terkapai2 lagi... and tutorial abg wan sgt membantu... thanks ye :)

Cik Kay Jue said...

ckj pun letak benda tu kat blog.. :)

Arina Shamsul said...

saya nak jadi pengomen tegar kat sini :) insyallah :)

Nadia said...

saya baru start a home base business. tumpang promo sket kat sini, k ... Jomla jenguk2, mana taw berkenan plak. thanks.

Nadia said...

saya baru start a home base business. tumpang promo sket kat sini, k ... Jomla jenguk2, mana taw berkenan plak. thanks.

cha'e said...

aku tak femes so belom ade pengomen tegar, haha

Syamira Yahya said...

wah da ade top 20 tukang komen la. .hehe
sye nk jd pengomen tegar kat sini la, cewah. .hee