Wadah Madrasah Pengalaman: Tanda sokongan "Love Palestin" . Ini Doodle Gambar FB untuk korang guna


Tuesday, May 15, 2012

Tanda sokongan "Love Palestin" . Ini Doodle Gambar FB untuk korang guna

.





Assalamualaikum...


Wan pun sayang sauadara saudara Islam .. Jadi Wan menyokong pihak pihak yang menyokong..Kita sama sama sokong..Dengan itu Wan buatkan doodle tanda sokongan untuk korang guna sebagai gambar di muka buku korang..Kat bawah nie sedikit info yang Wan sedut dari muka buku.

----------

Tahanan Palestin yang berada di Mogok Lapar memerlukan Bantuan anda,
Sila Kongsi Status ini dengan kawan anda untuk menyebarkan KESEDARAN tentang Mogok lapar yang terbesar dalam sejarah ..

Bilal Thiab ... 76 Hari
Thaer Halahleh ... 76 Hari
Hassan Safadi ... 70 hari
Omar Abu Shallal ... 68 Hari
Mohammedd Al-Taj ... 60 hari
Mahmoud Sarsak ... 54 Hari
Faris Al-Natur ... 47 hari
Jafar Ezz Al-Din ... 53 Hari
Abdallah Al-Barghouthi 32 Hari
lebih daripada 2000 Banduan .... 27 hari

Berkongsi dan jangan biarkan Media Barat mengebumikan kes mereka, semua mereka meminta HAK ASASI mereka sebagai tawanan perang, hak Lawatan, Hak pendidikan dan hak-hak lain yang diisytiharkan oleh undang-undang antarabangsa.

*mereka terseksa setiap saat, dan boleh mati bila-bila masa sahaja, ada yang telah turun 30 kg, bleeding di beberapa bahagian di tubuh, dan gigi pun luruh,,, sama-sama kita banyakkan taubat & berdoa untuk ikhwah kita di sana,tolong sebarkan ke semua group yg ada, ini antara usaha kecil yg boleh kita buat , Perang Media ! —

-------

Walaupun tak bersua muka , tak mampu memberi pertolongan namun sedikit usaha sebegini jika dilakukan oleh kita semua diseluruh dunia Insya Allah segalanya akan beransur baik..Korang boleh lah guna ye gambar kat atas tu..Wan sendiri pun dah ubah gambar muka buku Wan...


P/S: setiap yang terjadi tu hanya ALLAH yang tahu penghujungnya... Semoga kita sama sama risau  akan hari pengadilan kelak...Entah bila ..



.





39 comments:

Hanie Abd Hamid said...

Slm wan..hani gune ye pic doodles muslimah yg wan wat ni.. Kai kat fb dp :)

cik myza said...

mza pun copy doodle wan eahh ^^

efa said...

efa guna doodle muslimah yg wan buat ni eh utk dp fb :)maceh..bru tau pasal ni huhu -.-'

Cik Cempaka said...

terharu

Qistina said...

amek satu...hehehe

ShahminNordin said...

tq wan bagi share...nway..nak tnye nie...pe maksod tag OJW tu erk?

Mitsu Kizu Zie said...

Palestine will be free

Cahaya惄 said...

Mek mok doodle ya cgek :D

Vicke Syarifah said...

kmk pown pakei doodle muslimah kitak nok kiut ya juak..makseh untuk info ya...patut suma orang k pic towk..ngeee

Jannah Salleh said...

wah,nak amik jugaklah.tak tau nak carik kat mne.thanks for sharing :)

sHiMi sHinHae~ said...

hmm ,sebak ..nk guna lah DP tu ye ..

cendol said...

copy ye doodle comel tu..thanks ! :)

Cik Humaira.. said...

saya amik doodle 2 jugak eh wat dp di FB. tq

syeraheenim said...

thanx wan :)

NurSyafinaz said...

Sy amik 1 !! Thanks 4 sharing :)

Mr.Zarin said...

skrg juge menggunakan pic nih tuk DP fb..^^

MISS BLOGGER said...

saya ambik satu..
lagi satu saya post kat blog untuk dikongsi bersama..
blea ye?

http://diarilubang.blogspot.com/2012/05/allahhuakhbar.html

terima kasih:)

NURFARAH SHAHIRA said...

Salam.Wan..farah ambil doodle ni ye.thanks.and also thanks for the info

alyaa (: said...

alya nak pakai jugakkk !

Wanie Rania said...

laa...ye ker.. patut la pelik nengok member2 pakei mende nie..
engt kan prhmpunan bersih ..huhu
ok2, yg lg cntik tade ker?

dayah said...

dayah ambik 1 yer :)

Nurul Hamizah Kefli said...

amikk yg doodle muslimah tuu sbg DP :)

Fiza Diaries said...

Palestine will be free!!

(: Niesa :) said...

amek satu ea ? :)

geeAhmad said...

saya pun guna jugak :)

Chuu Muqhlis said...

chuu amek ye wan:)

Syamira Yahya said...

sye amik satu ye :D

.:|kamaryeah|:. said...

salam wan~
sama2lah kita doakan buat mereka ye~

p/s: pinjam doodle wat dp ye~

zana said...

zana mik satu ye...:)

kekapas berceloteh said...

wan, kitew amek satu taw :p

|shuhadaothman|TM said...

thanks utk info wan. bru tawu. pinjam doodle eh :)

Rara little star said...

saya pun dah tukar <3

Nesa Wazir said...

sgt cute wan! skrg juge nesa tukar ^^

kaishin said...

selamatkan Palestin

MiSz ChOkI2 said...

hihihihi,sama lor..dh rmai frenz fb gne dp cmni..comey la plk bile bke kt chat,rmai sgt gne..smpai susah nk cam kwn sndri..hahahaha

ShahminNordin said...

boleh tahu wan buat doodle ni pakai apa?? tnya ja..

Wan_hazel said...

tengs semua sebab beri sokongan n wan wat nie guna adobe photoshop

Ally Idris said...

kmk pake k..

rAIHan said...

nak guna wat dp jugak~