Wadah Madrasah Pengalaman: Alhamdullillah hadiah contest F&N dah sampai


Thursday, August 30, 2012

Alhamdullillah hadiah contest F&N dah sampai

.


Assalamualaikum....

Alhamdullillah.. hadiah dari contest F&Ndah sampai..Contest nie dah lama sangat Wan sendiri pun dah hampir terlupa..Contest melukis doodle dengan dua hirisan limau.. Dah terima kasih jugak kat sesapa yang sokong Wan..sangat sangat berterima kasih..


Skang Wan makin sibuk dan semakin malas plak..Hahaha...tapi syukur gak assigment dah siap.. Dan nak fokus 100% kat tempahan mulai esok..Maaf sangat kat korang yang tempah tu sebab menunggu lama.. Insya ALLAH sebelum minggu hadapan Wna dah draftkan semua design..


Owh ye.. dikesempatan nie Wan nak ucapkan Selamat hari kemerdekaan ke 55 Malaysia.. Semoga kemerdekaan kita seperti yang dijanjikan..





Papai



.





8 comments:

Alynn Nyzaa said...

bestnya menang hadiah :)

Syaza Nazurah said...

Selamat menyambut merdeka hugak wan :) Tahniah menang contest F&N tu.

Iza Zaty said...

wa.. comeinye hadiah tu. Tahniah!

Zierwa Zainal said...

bestnye mng hadiah.comel pulak tu.... slmt hr merdeka jgk abg wan

ayut said...

nak hadiah mcm tu jgkkkk...nak blh? :p

Cahaya Kehidupan said...

wannnnnn...emanglah wan kenal akak,wan juga pernah buatkan copyright untuk akak...=)..akak sudah kembali ke blogspot setelah dua tahun memakai domain sendiri =)

nabila biela said...

bestnye ade hadiah..hehe...dtg cni jlan2 smbil fllow:)

Sally Yatiey said...

Cute hadiah ya. hee ^_^
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan :D