Wadah Madrasah Pengalaman: Kerinduan ku terbalas bersama lensa


Sunday, August 26, 2012

Kerinduan ku terbalas bersama lensa

.

Wan tak taw ID serangga nie..ada sesapa pemacro yang tahu?

Assalamualaikum...


Ramadhan dah habis Syawal pun dah Syawal ke 8 .. Terlalu rindu nak ambik gambar dah.Ambik gamabr manusia memang banyak cuma perasaan ambik gambar manusia nie lain sikit mungkin tak minat sangat kot..lain orang lain lah rasanya....ahaha. jadi pagi nie terus ke kebun bab nak lepaskan kerinduan ambik gambar..ehehhee.. Ada dua tiga gambar je.. Orang lain rasanya syok tidur dengan cuaca yang lepas hujan sejuk sejuk .. Wan lak syok habis g ambik gambar..ahahhaa..

Jadi apa kata korang layan je gambar nie k..Semua gambar diambil menggunakan Sony alpha a55|sigma 28-135mm


Bunga nie adalah bunga rumput yang tumbuh kecil .. kecil tak besar taw


 Titisan hujan di deaun serai...


 Nie pulak bunga cili .. hehee


 cendawan ( biar reput tempat ku bertahan ku cekal dengan harapan untuk terus hidup)

Tu je...

Perasaan masa ambik gambar dan tengok hasil ciptaan ALLAH nie susah Wan nak gambarkan..Terlalu hebat.. subhanallah .



.



9 comments:

miz ruha said...

Subhanallah...
Kawaii.. =)

muhammad asyraf said...

Cantiklah bro :)

Cik Yaya said...

canteq sume pic tu...=)

Sally Yatiey said...

Kacaknyaaa~

Syaza Nazurah said...

Subhanallah cantik yg pic embun tu. Terrer ah wan amik gambar alam sekitar ni. Ajar bole ? Hehe.

Chuu Muqhlis said...

jelesnye..kite suke shoot macro gaks., tp tool macro taraks

keri ikhwan said...

fuuh. cantik giler. bila dh shoot dekat camni bru perasan kecantikannya. klu tak main pijak je time jalan tu :)

Si Matatajam said...

Nice pict Wan...Subhanallah indahnya ciptaan Allah...

Atifah Zulkifle said...

nice photo :) terrer lah abang wan!