Wadah Madrasah Pengalaman: Bagi ular sawa makan anak kucing hidup


Sunday, January 5, 2014

Bagi ular sawa makan anak kucing hidup

.


Assalamualaikum...

Gambar dan owner ular sawa nie dah jadi hot diruangan muka buku
Maaflah bukan nak memburukkan owner ular nie
Tapi bila dikenangkan kesakitan anak kucing dibuat macam tu
ALLAH je tahu
Kesian sangat kat kucing tu



Entah mana owner ular tu letak hati dan otak

Apa pendapat korang tentang perkara nie
Wan harap akan ada pihak yang bertanggungjawab buat siasatan

Dia nie dah macma mendera anak kucing dah
Dan lagi dengar dengar baca baca dari komen
Dia nak tangkap lagi anak bulus untuk dijadikan santapan ular dia nie

Sedih :'(



.





5 comments:

Akeyla Azmi said...

:((
ee jahatnya!!!!!
T_T
mane boleh buat cemtu.....

Gadis Misteri said...

ada baca gak psl ni. harap sebenarnya ni bukan betul2.. x sanggup bayangkan.

Danini Soffi said...

Katak ada, tikus ada, anak kucing jugak yang nak diberi kat ular tu...nanti dah besar, ular tu pulak makan dia.

-Akk pencinta kucing-
www.facebook.com/kittiesgarden

Hana Jalil said...

K E J A M !!!! Kesian kat anak kucing tuh :'(

Ayuni said...

Kucing kan binatang peliharaan nabi, naper nk buat camtu? betul, setuju sangat dengan Danini Sofia, nanti dah besar , biar ular tu makan dia pulak x pun kite ramai2 bagi ular tu makan dier, biar dier rasa apa yang anak kucing tu rasa....ei, teruk betul...