Wadah Madrasah Pengalaman: 21 julai dah kan..


Thursday, July 21, 2011

21 julai dah kan..

.



Salam korang...


Hope korang semua sihat??ade ke yang tengah demam baca entri Wan nie??dan ade ke yang suka baca entri Wan nie??Kalau tak de Tutorial korang tak nak baca pun entri Wan kan..dan tak nak klik pun link yang Wan ping kan..Tapi tak pe..Biarlah sekadar untuk Wan kenang diakher usia...Ada yang kata Wan kuno.Tak pe..Wan memang kuno..Wan tak bijak macam korang..Korang kan hebat semua..Pilih sangat kawan tu kan..Pilih lah korang..Tak kisah..


Skang nie Wan dah masuk Semester baru..jadual pun agak bercelaru..Masa tidur pun nak kena adjust dah...Lagi kan pulak Ramadhan semakin menghampiri kita..Insya Allah dan Alhamdullilah Wan dipertemukan jodoh sekali lagi dengan Ramadhan..Semoga amal ibadat kita diterima Allah..


Hari nie mengantok sangat..Lepas nie nak rehat jap..Lepas tu nak sambung wat tugasan dan kerja lak...K lah korang...tu je..


Papai.


.



18 comments:

CWL wanie LovelA said...

suka baca entry wan :)

uncHa said...

Amin..saem same kita berdoa ;)

EYP_g.0.n.z.a.L.3.s said...

skejap jew mse berlalu kan .. (:

Nadya O'Conner said...

gud luck..u can do it..:)
take care..:)

Nuffnang punya pasal

..ika itu aku.. said...

chill la wan :)

faY said...

wan guna tarikh bufday saya buat tajuk entry laa

Ana said...

selalu jer singgah blog wan..tp cma jd silent reader..kdg2 je komen..xberani nk komen slalu.. =)

Cik Chokie said...

nape ni entry cam sedih je ?
:) sabo lah wan.. ^-^ chokie nak baca entry wan nih ;D

cume kekadang terlepas jek nak tengok.. yang nih, e2 ari jenguk x de pon entry nih.. huhu.. chill lah wan ;D

good luck wan.. study rajin2 :D hehe amin .

Wan_hazel said...

CWL wanie LovelA

tengs wanie

Wan_hazel said...

uncHa

amin jugak...hehehe

Wan_hazel said...

EYP_g.0.n.z.a.L.3.s

a ah..tak terasa dah setahun kan

Wan_hazel said...

Nadya O'Conner

tengs taw

Wan_hazel said...

..ika itu aku..

ehhehe..tengs ika

Wan_hazel said...

faY


waaaaa...hapy bday taw..waaa...cam tak caye je...

Wan_hazel said...

Ana


tengs anan..eh..nape lak tak brani???

Wan_hazel said...

Cik Chokie

tengs taw..ehehhe..sedih skit je..ehehhe

Cahaya said...

ala bg wan..boh majuk..hehe..kmk salu baca =) seari x pg ctok xsah, kadang2 seari 2 3 kali ada jak muka kmk ctok.. kcuali mun dah balit u...huhu

Wan_hazel said...

hahaha..makceh tak..ehehhe..peace