Wadah Madrasah Pengalaman: Bunyi dari langit disekitar Kota samarahan , Sarawak


Wednesday, January 11, 2012

Bunyi dari langit disekitar Kota samarahan , Sarawak

.


Video sekadar contoh
bukan sumber sebenar


Assalamualaikum..

Di dahulukan dengan laungan Allah Maha besar..

Mungkin sudah berleluasa berita ini tersebar..Atau mungkin seluruh sarawak sudah mengetahui..Dengungan dari langit sekitar Meranek , Desa Ilmu dan kampung Pinang.. Kebanyakan sumber menyatakan dengungan seolah olah orang berdengkur tersebut berpanjangan dari jam 3- 5 pagi sebelum subuh dan selang hanya 3 saat ..Wallahualam hanya Tuhan yang mengetahui punca sebenar..

Lihat video ini..




Hanya Tuhan yang mengetahui..Jauhi dari fitnah Dajjal.jangan percaya dengan benda karut .. So beriman lah kepada Nya.. Pasti ada petunjuk disebalik yang terjadi.. 2012 adakah seperti yang diceritakan????


Sesapa yang pernah mengalami perkara yang sama sila berikan pandangan .Dan mungkin ada penerangan dari sudut sains dan Islam akan apa yang terjadi....





.





23 comments:

chinta qiela said...

ermm takut lah plak . hmm .

Yuyu AtiQa said...

Ya Allah....

Wan_hazel said...

chinta qiela and Yuyu AtiQa

Kuasa Allah tak siapa yang tahu

nanabyte said...

ya Allah, takutny.

QasehSuci said...

wan...video kedua tu ker yg betul??

Chenal said...

ko biar benar Wan!!
Aku x da dgr pun cieta ya d kampung? Bla cieta ya?

Detective Fiqa said...

Allah lebih mengetahui :D

Witch Vera said...

Sounded scary... huhuhu...

Mohamad Hanafi said...

Buni mcm ngauman singa pun adaa :)

Nazirah ms said...

Bila Wan? Pagi tdk ka?

♥ aeryn ♥ said...

ya Allah takut nya..

Anonymous said...

Ya Allah ! Seriously takut doh bunyi dye ! Kuat giler bunyi ! Banyak kali pulak tu ! Adakah itu tanda2nya ?

Wan_hazel said...

nanabyte
hanya Allah mengetahui

QasehSuci
tak contoh je

Chenal
mena pagi tek org becerita...tanyak ktk ngan orang kampung

Detective Fiqa , Witch Vera ,Mohamad Hanafi
hanya Allah yang mengetahui

Wan_hazel said...

Nazirah ms
aok pagi tek dalam jam 3 pagi camya

♥ aeryn ♥ and anon
ada petanda dr yang terjadi..

Qyrn Dishdush said...

ngutik aieeee :(

Azri Fathurrahman said...

ya Allah. takut nya~ :(

nur chahaya abadiey said...

salam ziarah..nur singgh sini n follow ya..nice entry..

Allah Maha Kuasa..hya Dia shj yg tahu stiap ap yg berlaku...
subhanALLAH..

http://iniceritasepihidupku.blogspot.com/2012/01/pesan-pada-mereka.html

Wansteddy Tales said...

masa jd singkat, kita terkejar2 bab dunia, akhirat makin disisihkan. bkn xde yg mengamal tapi ramai yg ambil jln short cut. solat 5 minit jadi seminit. Nauzubillah... Mudah2an hati kita tidak jauh drNYA, amin...

Wan_hazel said...

Qyrn Dishdush

yalah....

Wan_hazel said...

Azri Fathurrahman

kuasa Allah

Wan_hazel said...

nur chahaya abadiey

betul tu..Allah maha kuasa..Hanya Dia je yang Maha mnegethui

Wan_hazel said...

Wansteddy Tales

Amin kak..semoga hati kita makin dekat dgn NYa...betul apa yg akak kata tu..manusia terlampau mengejar Dunia..semua nak cepat...

Anonymous said...

dah 2 ari dah kmk dengar bunyiya....nang scary gilak....sik sure bunyi apa ya....but it seems bunyi dr atas.....wallahualam bissawab....subahanallah....