Wadah Madrasah Pengalaman: Contest doodle paling kool


Thursday, January 12, 2012

Contest doodle paling kool

Penyertaan ditutup pada 30.01.2012
Klik banner untuk terus ke blog penganjur

Assalamulaikum ...


Kali nie wan nak join kontes doodle nie lak..wan taw doodle Wan tak comel..tapi nak memeriahkan blogger dan bagi sokongan so Wan join..Apa salah nya kan..Korang semua join lah jugak k..tak kisah lah doodle korang tu macma mana..Mungkin penilaian juri nanti lain lain..mana ada semua orang sama pendapat..betul tak??

So Doodle yang Wan pertaruhkan..



Ok korang..So tunggu apa lagi cepat cepat lah join k..Hadiah best

Papai


Lain lain yang korang mesti tahu



.



6 comments:

dyabunga said...

gud luck wan..doodle wan comel sgt..hihi..:D

AmirahSyafiqah ♥ said...

Good luck ye... comel doodle tu :)

AisYah said...

comel je doodle abang wan

Raihana Radin said...

good luck ;)

CCICute Design said...

comey... ^_^

Puteri Minho said...

aaaa..! sifu join kontes aii..haha~ thanks wan join...amat2 menghargainya.semoga berjaya dan harap wan promote lagi kontes ni,ya :)