Wadah Madrasah Pengalaman: Saya tetap SAYANG awak


Sunday, August 29, 2010

Saya tetap SAYANG awak

.



Wan suke tengok video nie....Sedih sangat...








Sumber dari Utube.






Hayatilah betul betul k..



Ia nya cuma mengambil masa seminit untuk jatuh cinta pada seseorang,
Satu jam untuk menyukai seseorang,
Satu hari untuk menyintai seseorang,
Tapi ia mangambil masa sepanjang hidup untuk melupakan seseorang...







.




13 comments:

Cylia Chel a.k.a Lia Edwin said...

betul ya wan..ssh mok lupak kan seseorg..

ShazlinaSaad said...

akak pun suka dik..tp macam mana kalo kepercayaan yg kita letakkan selama ni dipandang sepi?sedihnya kan..kesetiaan kita hanya pada dia, tp...

Wan_hazel said...

Cylia Chel a.k.a Lia Edwin

aok mena ya...camnie2 pun nang xpat lupak

Wan_hazel said...

ShazlinaSaad

tu lah kak..org kate jodoh tu dah ditentukan..tapi tak salah law kite usahakan jodoh tu...

entah lah kehidupa nie susah kite nak duge...

ShazlinaSaad said...

huhu...betul..susah nak diduga...

adwafarahin said...

video2 cmnie byk kat blog http://zackzukhairi.blogspot.com/ die yg buat lukisan nie..tgk la wan byk lagi sbnrnye yg sedey2 n best..

blog nie mmg popular rmai gler follower..best!

miszAM said...

wow~ erma pon post psl ni...

Wan_hazel said...

ShazlinaSaad

huhuhu...

Wan_hazel said...

adwafarahin

a ah..wan de tgk blog tu..byk giler traffic ke situ..huhuhu

Wan_hazel said...

miszAM

huhuhu..erma pun post...vdeo nie bez kan

EkaWeird said...

http://zackzukhairi.blogspot.com
best gler blog dia... ramai yg singgah sne..

Wan_hazel said...

EkaWeird

a ah..tul tu....

D.I.H said...

Salam....

Anda di Tag

http://akuiza.blogspot.com/2010/08/tag-dari-ma.html