Wadah Madrasah Pengalaman: Contest I Love Photography by Anis and Aina


Monday, November 28, 2011

Contest I Love Photography by Anis and Aina

.


Assalamualaikum...


Kali nie Wan join kontes nie..Beberapa hari lagi nak tamat nie..So dengan segeranya Wan join , Tanpa melengahkan masa..Kontes nie pun Wan dapat taw dari adik adik dalam BBB.


Jom tengok gambar yang Wan pertaruhakn.Nie gambar yang Wan ambik masa tengah jemur patung tu..Dah kotor so Wan cuci dan jemur..Dan terus tembak gambar patung tu..Dah nama pun kontes photography kan..So Wan pertaruhkan gambar yang Wan tembak nie..Exif untuk gambar disediakan dibawah gambar..Cara penilaian untuk kontes nie Wan pun tak tahu..Untuk memeriahkan kontes nie Wan join lah..hehehe.






6 comments:

ahowk orang islam said...

lawa. haha... goodluck..

Wan_hazel said...

tengs bro..peace

Mohd Amin Aizuddin said...

Dah agak dah Wan akan join.Sebab tu la tag wan dalam comment tu..hehehe :D

Wan_hazel said...

hehehe,,tengs amin

Yana AmaneenA said...

Love it . Comel

Wan_hazel said...

tengs.,.ehehe