Wadah Madrasah Pengalaman: CNN laporkan isu penghinaan Berita harian mengenai Tsunami Jepun!


Sunday, March 13, 2011

CNN laporkan isu penghinaan Berita harian mengenai Tsunami Jepun!



.



Macam lak isu kat Malaysia nie...Kadang kadang media cetak nie memang tak nak tapis tapis lagi isu..Skang Wan rasa malu lak..sebagai negara Islam ditimur..Jatuh reputasi kita..Lepas nie tak heran lah law ade pape jadi denagn persahabatan jepun dengan Malaysia..Dari segi ekonomi dan pelbagai pelbagai lagi..


Setahu Wan..pihak Berita Harian dah mohon maaf atas kejadian nie..Rakyat Malaysia leh lah maafkan..Tapi Masyarakat dunia camne???"Tepuk dada tanya selera"

Korang leh jenguk kat sini..http://ireport.cnn.com/docs/DOC-570978

Baru beberapa jam disiarkan berapa ramai dah rakyat dunia View

Hm..

Mentaliti Masyarakat dunia dah di suap dengan isu yang entah ape ape..Gurauan tahap gaban kot..



.



6 comments:

Nadhirah-chan said...

petang tadi baca report CNN tu . semua kecewa . dan ade yang kaitkan bangsa tipikal yang kuasai BH tu (paham2 la bangsa mane) . sedihh . sebab sorang , lain pun terkena . hurm .....

yayalya said...

jatuh riputasi.. hurmm satu2 buat statement yg tak fikir baik buruknya...

caliph shuriken said...

teruk kn diorg nk melawak x kna masa...

latest en3: ~ impak tsunami ~

Wan_hazel said...

Nadhirah-chan

tu lah..mane de bangsa lain kan...malu je...hm..

Wan_hazel said...

yayalya

tu lah...gurau melebih sangat

Wan_hazel said...

caliph shuriken

a ah..dia org ingat nie crite katon kot