Wadah Madrasah Pengalaman: CONTEST Mas Photo Collage


Tuesday, March 15, 2011

CONTEST Mas Photo Collage



.

6 Mei 2011

Salam korang..

Kali nie Wan nak join kontes dari blogger Mas nie lak..Siap tag nama Wan dalam Fb suh join kontes nie..ehehheh...K lah kali nie tanpa menghampakan mana mana pihak..Wan join..Klik banner diatas untuk ke blog penganjur.


Kontes nie berkaitan dengan gambar yang banyak banyak dalam sekeping gambar...Wan pun ada sediakan Tutorial nie kat dalam Tutorial Wan..So pada sesape yang nak join..Sila lah join..Leh jenguk Tutorial Adobe Wan..


Dan gambar yang Wan pertaruhkan...Wan tak taw gak sama da gambar yang Wan pertaruhkan nie boleh diterima or tak..hehehe..Cuba jangan tak cuba..Owh ye..Gambar nie Wan dah siapkan lama dulu..lama lama ..Dan gambar nie Wan pernah gunakan untuk entri Tutorial Wan..Tanpa melengahkan masa dan membuang masa lagi..Jum tengok..


Klik untuk pembesaran

Maaf Lah..gambar tak seberapa...Owh ye...Penghasilan gambar nie ialah mengunakan cakura yang macam naruto tu..Wan bahagikan badan kepada beberapa orang..So dapat lah snap gambar macam nie..senang je..yang susahnye cuma perlu kuasai ilmu naruto nie..ehehhee..


Tak de lah..Wan guna Adobe Photoshop untuk editing gambar nie..Wan taw..Wan tak hebat..Korang lagi hebat..Dan penganjur kontes nie lagi hebat..Blog dia ada yang cakap meniru Blog Wan..eh ye ke???hehehe..

K lah korang...

Tu je..Wan harap kontes nie tak guna kaedah Voting...Law guna kaedah Voting lagi..Wan akan tarik diri..Maaf pihak penganjur..Wan tak suka sistem pemilihan pemenang berdasarkan Voting..Tawar hati dengan kontes berunsur Voting.

Wan nak tags
Hanan
Memo


Papai

.


Wan nak tags..



4 comments:

chot ok..! said...

wish u luck ok..:)

Wan_hazel said...

tengs chot...

fyza oh fyza said...

gud luck! wanhazel pro bab mengedit2 nih :)

Wan_hazel said...

tengs..ehehhe