Wadah Madrasah Pengalaman: Seri renyai kehidupan


Tuesday, February 10, 2009

Seri renyai kehidupan


Ku mencuba disini...

Ku cuba melayakkan diri seperti nya.
Namun jauh skali tafsiran pemikiran ku dgn diri nya...memang jauh...ada penjuru yang membezakan aku dgn pemikirannya...

Mendiam..

XXXXX

Kehidupan sering kali berbicara tentang kehidupan...berbicara tentang maksud sebenar kehidupan...jarang skali memberi jawapan yg tepat tentang makna kehidupan..

Aku disini cuba mentafsir tentang kehidupan...aku tahu aku bkn pemikir.bukan sama skali.aku hanya mencoret disini.

xxxxx

Pasif..aku cuba bergerak sejajar dgn chaya.cuba jua memadam bayang2 yg wjud kerna chya...bila hilang kemana pula tuju semua nya itu...

Santunku terbungkam

Apa aku perlu lakukan...wajarkah aku meninggalkan stiap sudut2 penulisanku yg bercorak sedemikian atau sebaliknya..???

hm..........



No comments: