Wadah Madrasah Pengalaman: tera,kilo,mega,milli entah ape ape


Thursday, February 26, 2009

tera,kilo,mega,milli entah ape ape





pasal erk org xpernah nak faham aku,,hm,,,faham skit skit 2 cukuplah,,ye ye,aku taw kawan,,tapi kawan pun xkan nak paksa kawan,,aku pun penat gak,mengantok gak,,tak kan nak tggu aku marah,kasi pelempang,penerajang baru nak faham.."sabar sabar" sampai bila aku nak sabar..aku diam je.aku senyum je kat korang..korang bleh plak nak suruh aku sukati korang,,,tu dah lebih 2...

kawan tolong lah sedar sikit,,jgn lah wat aku camnie...korang beleh minta tolong aku,,tapi ada waktu n cara nya kan,,jgn sukati bedal korang je,,hm,,,OFF TOPIC


owh lupe plak
salam n selamat pagi ...


pepagi aku dah marah,,,apalah aku nie kan,,tak pasal2 korang kene..hehehe..semalam aku start study litar elektrik,,pergh gler study 2..entah ape2 je,,dgn math die plak,nak kene hafal plak,,1st 2 aku fikir study pasal nak atur litar2 elektrik,,tapi nie tak,,silap aku lah,,aku xsangka pun nak kene study math gak,so aku ada 3 math yg aku kena study.(Trigo,math lanjutan,and litar elektrik ).apelah aku nie.Hope aku dapat lah blaja bende 2..AMIN



Hazel stop here...owh..sesape yg belum ambil kad blogger fwen kat atas Cbox aku 2..korang ambil taw,,,wat yang baru n dah lama mengenali aku amatlah dikehendaki mengambil nya..peace



5 comments:

Sufy said...

Salam, wan study kt mn?anyway, bese lar itula realiti khidupan...smg sukses slalu...dan senyum slalu..nice sgt blog awk ne...

Wan_hazel said...

wan study kat ICATS je...thank sufy..yalah kan..khidupan dah lumrah nya camtu,,,owh,,,thankz akali lagi,,nice blog je,,org nye xke??hehehe

chentaMAYA said...

hee!
manyak2 sab0 k!
MAYA d0a kam0 sukses sll0!

Wan_hazel said...

Thankz maya.wan doakan maya gak.

FaRaWaY said...

jgn mrh2 seyh~nnt kmu

cpat tua..:)