Wadah Madrasah Pengalaman: ANONYMOUS : LELAKI + HELLO KITTY = BAPOK !!!


Friday, March 27, 2009

ANONYMOUS : LELAKI + HELLO KITTY = BAPOK !!!

Salam...♥♥♥

kitty kitty




Hari ini begitu asing,memang saya begitu terasa aneh dilembah ini.saya menjumpai diri saya yang lebih tegar,lebih kuat barangkali nya. Atau saya lebih yakin, mungkin jua saya kurang mengendahkan kritikan yang seakan sampah,najis. Dan membuatkan saya melampaui kemarahan,dosa,saya tahu itu dosa.







Negatif negatif bermain difikiran saya. Andai kritikan yg positif saya terima dengan lapang nya dada. Namun disini bukanlah tempat untuk saya mengkritik nurkilan dan titipan,kita sama manusia bukan. Bukanlah saya andai saya hanya berdiam, saya belum tewas diperlaku sebegitu, saya ada maruah, pantang dicabar dan dicaci. Mengalah,berdiam,.!!! Owh itu muka surat terakhir dalam kamus khidupan saya. U play with wrong person ANONYMOUS...im sarawakian dont dare u talk like that 2 me..i will SANTAU u...its not funny ANONYMOUS...


What?? ...u think i dont noe ur I.P address...look this page ANONYMOUS...not like ur page,.,suram,muram,hidup dalam gua.....ops...stop stop,saya bukan jenis yang suka mengkritik seperti kamu,ANONYMOUS yang pengecut tanpa nama..like frog in dalam gelas,nampak keadaan sekeliling tp tidak mahu membangun lbih baik diam di hutan,tidak,bukan di hutan...sebaik nya diam ditempat lain yang tiada kitty kitty.where that place...yep,di Neraka jahanam.


Saya tahu saya bukan Tuhan yang mengadili sekalian. Tapi saya tahu dosa pahala. Usah hampiri blog ini andai takutkan dosa,jangan mencaci andai takutkan dosa. Sejenak saya tdiam bermain difikiran saya, mengapa sedikit hal yang remeh sebegini dicaci, namun maksiat yang berluasa hanya dipandang ringan. ANONYMOUS ANONYMOUS, saya sarankan anda meninggalkan jua jejak di blog blog yang penuh maksiat, disitu mungkin ANONYMOUS berani meninggalkan jejak dengan nama. Atau ANYMOUS akan meninggalkan jejak yang lebih memberangsangkan.."teruskan berkarya maksiat"...itu kamu ANONYMOUS...correct me if im wrong ANONYMOUS...




Nah
ANONYMOUS
UNTUK KAMU
Oak Evoltuion Pictures, Images and Photos





Maaf kan saya andai terlampau mencoretkan perkara yang menyakitkan hati,,,segala yang baik datang nya dari Tuhan,dan yang jahat itu datang nya dari diri saya sendiri..WAN_HAZEL. Dan kali ini saya patut bersuara....saya benar benar tidak suka,,saya tidak mempelawa ANONYMOUS
yang bersikap BODOH seperti itu untuk memasuki ruangan saya..Harap mengerti ya SI BODOH..
Maaf menggunakan perkataan itu..





Scout Gif Pictures, Images and Photos
Semoga menyedari kewujudan sendiri...
RENUNGKAN FIKIRKAN






kitty kitty



HAZEL salam kitty kitty,,
kitty fun
aku tidak serik










6 comments:

Anonymous said...

eheeee akhrnyerr keluar jugakk statement ney aishhh mmg xpatt pon kn dia ckp mcm tuh but mcm lala ckp tadi ignore him teruskn buat blog yg hebt..

we all support u la cik wannn kn pemblogger semuaaa :D

Wan_hazel said...

Thankz....kepada yg support wan.amat dihargai...sayang kalian.eceh.

Bukan siapa-siapa said...

HAHAHAHA!!!
lawak ouh!! siap sailrmoon ya menari2 gkya..boh dilayan org mabok ya bha..mun xmok tgk taik nok dtggalkan.plh jk prvate.

WAHAI INCIK "ANOYING"-MOUS KALAU DAH BERANI SGT SILA TINGGAL KAN GAMBAR..BACUL!! BAPOK!! JAMBU SGT KE KO TU NAK KRITIK ORG HA?

Wan_hazel said...

Hahaha.memeow ktk gk marah.pa gk kmk.huhuhu.sokongan anda amat kmi hargai.eceh

khasyikelvin_ said...

sukati ler kan?
nak letak kartun ape?
jeles la diorang tu dik...
kan?

Wan_hazel said...

Hehehe.a ah kan cik ian.tu lah pasal.gler kot.jelez xpasal2.