Wadah Madrasah Pengalaman: tags dari Cikgu LALA...Omwork klas blogger..


Monday, March 9, 2009

tags dari Cikgu LALA...Omwork klas blogger..

Salam ♥♥♥





so pagi nie aku nak wat tags plak,,ckgu lala dah suh hantar..

ada rule lah:

1.buat senarai apa yang anda mahu untuk hari jadi anda
2.senarai tuh mesti dalam 10 angka
3.pastu berikan pada 10 orang kawan anda



nie kalu dah suh wan list nie aku nak hadiah nie..Lala 2 jgn lupe taw bday wan 25sept..hehehe


LIST IT:


  1. aku nak sangat kehidupan berjaya dan diredhai oleh Nya
  2. murah rezeki
  3. lebih banyak kawan yang support
  4. aku lebih bijak dan bersemangat dalam kehidupan...eceh
  5. nak power sound systm untuk krete aku
  6. nak bodykit baru untuk krete aku
  7. nak pic aku dieditkan,,oleh korang yang aku pernah editkan pic nya..mcm kad bday erk,,hahaha...xdelah..
  8. duit 8guni,,ditujukan wat kak yana
  9. menemui cinta sejati,,n dapat memiliki si dia..eceh...siapakan gerangan nya..secret
  10. nak makanan utk fre..mase aku ngah study.hehehehe

lah aku ase aku dah pernah wat lah tags nie..p xpelah kan,,aku wat gak,,so aku dah xtags org g lah kan..hehehe,,korang selamat




Hazel..hutang langsai,,cikgu Lala sila semak







2 comments:

Anonymous said...

okeh baguss kerja awkk ney wan.mcmneyla pelajar contoh.mcmney baru leh berjaya.syabaaaassss

Wan_hazel said...

Thankz cgku.nanti jgn lupe bg hdiah.hahaha