Wadah Madrasah Pengalaman: Tragedi kehidupanku


Monday, May 25, 2009

Tragedi kehidupanku

Photobucket
Salam ♥ ♥ ♥


kitty pc


Jariku menari lagi disini,

Kuratapkan kisahku,
Ada rasa kupersembahkan,
Ada pandangan kuperlihatkan,
Agar menjadi bual bicara kenanganku dimasa hadapan...


Photobucket
Seronok dah balik rumah,,,eh,,nape ye..ehe,,lah korang tak taw rupenye...tu yang sorang tu taw plak,,,alah tak yah nak sorok,,taw kan saya pergi..hm,sape erk,,, Photobucketbuah hati lah sape lagi kan_MEMO_PhotobucketKrusus BeliaPhotobucket..selama 3hari 2 malam,
First tu,memang tak kenal sesape pun,biasalah kan,yep,saya pergi sorang je,tak de teman,sorang manusia pun saya tak kenal kecualilah kakak saya and kak sri.mula mula kita orang daftar,check in and then terus masuk bilik,satu bilik memuatkan sepuluh orang,owh ye,kita orang krusus kat asrama yayasan sarawak.



Pic kat atas nie time pagi kita orang nak balik...
Kebanyakan pic saya ambik time last day je.ahad 25.mei.09.sekarang saya dah ramai kawan,hehehe.seronok ngan dia orang.




My fwen dari kiri amey,???,iskandar,ijam,amir,jam,naz
.nie lah sebahagian dari kawan saya,sowie yang len tak de.hehehe,thankz ya,sudi jadi kawan saya.enjoy ngan korang.peace





Tamat rangkap pertama,
Sambung plak untuk rangkap yang kedua...



kitty line




Gambar Hiasan





Photobucket
Nak kate sedih tak jugak.nak epy pun tak jugak nape erk,,hm,nie lah, jum lah saya story kat korang k.
Saya baru je lepas balik dari taklimat 14skuarden diraja,tentera barisan pertahan kedua tentera,so skrang nie saya dah masuk tentera.may be bulan 7 nanti saya akan direkrut selama sebulan.study,???hm,study saya masih macam biasa,tetap study sehingga tamat pengajian...so lepas nie dapatlah jadi pegawai dalam tentera.hehehe.


So,that all 4 today.aiyai kapten...



Photobucket



2 comments:

SRISUFI said...

Ya Rabbi....serius kak sri RINDU kitak dik wan...



ne ilang nya kah? aduhhhh....rasa missing sesuatu jak..apapun wish u luck for your undertaking!!!!!


sayang selalu

Wan_hazel said...

Kak sri,kmk pn wndu ktk,wndu slalu,lmak dh xjnguk ktk,hm,wndu eh.ktk jg drik k.kmk xilang sini2 pn,tetap ada,tp yalah tek,keadaan sntiasa brubh2..ada msa kta diatas n ada masa kita dbwh.