Wadah Madrasah Pengalaman: you copy my style...you copy again


Friday, March 19, 2010

you copy my style...you copy again



klik untuk paparan lebih jelas

Malam tadi tak de mimpi yang menarik nyenyak sangat tidur...hehehe..so ari nie aku nak cite skit..cite pasal pe pun aku tak taw... mule mule aku tak taw plak yang word dalam aku punye blog nie ade orang copy....nie watkan aku marah nie...law copy tu cakap lah...aiyo aiyo...hahaha...aku tak marah pun..law korang nak copy.copy lah sebanyak mane pun..aku tak kisah yang penting jangan mencabul hak asasi masyarakat je..hehehe.owh ya law korang gune word aku..korang jangan lupe kreditkan name aku...n jangan lupe plak Link blog aku..hahaha..












2 comments:

cha said...

ramai jugak i jmpe yg kes copy copy ni.tak paham btul i -_-"

Wan_hazel said...

yep betol tu...nak kasi kredit kat kite punye name pun tak de..sekurang2 nye kasi taw lah dulu kan