Wadah Madrasah Pengalaman: KaiZeN SHiNoBi punye contest,,,aku join


Thursday, April 8, 2010

KaiZeN SHiNoBi punye contest,,,aku join





KaiZeN SHiNoBi



aku join contest nie....aku nak tulis syarat syarat n kategori kat sini p panjang sangat hadiah pun mengancam gak,,korang cek lah k..

KaiZeN SHiNoBi




Kaizen shinobi, bukan kazen Nobita taw, maaf aku post header dulu baru post entri. Kaizen hope diberi kelonggaran sikit k. Time nie baru sempat nak wat entri.


So,waktu aku blogwalkin jam 7.35pm aku terjumpe blog kazen nobita nie, eh kaizen shinobi, name ala korea kan, nice aku pun nak tukar name nanti.hahaha tak de lah. Owh ya,aku nak cite skit blog Kaizen Shinobi nie. Warne template nye hitam kelabu asap, background template memang tak dapat view punye, eh nape plak nak view background template. Garu skit hidung korang tu, pure pure berfikir k. Ok,aku cite time aku nak wat header untuk kaizen Shinobi, (alahai nape susah sangat nak ingat eja name shinobi erk,alek alek aku copy and paste je.hehehe). Sampai mane tadi??? Owh ya, time aku nak wat header blog kaizen shinobi nie tadi,kire nye aku nak copy background template blog kaizen shinobi(lagi lagi copy and paste) so bleh matching header and template, tol ke aku eje matching tu. . .? Oleh krane tak dapat aku wat lah sendiri bebunge kat header tu...


Skang nie aku suke singgah kat blog kaizen shinobi nie koz nak ambik hati kaizen shinobi nie. Hehehe.(ketawe penjahat skit,jom ramai ramai ketawe)tak de lah camtu saje je nak jalan jalan kat blog kaizen shinobi, nat cek cek mane taw ada contest g.


Kat blog kaizen shinobi nie gak ade shoutbox?caye tak?mesti korang caye kan?taw tak camne nak gune?hm,pun taw gak...eh,bukti kat aku. Korang jenguk blog kaizen shinobi k. Ade link kat atas tu.lip lap lip lap g tu.


Aku ade tips skit camne nak menang contest nie, kalaw korang join lah,korang mesti puji puji taw kaizen shinobi nie. .hope kaizen shinobi tak dengar tips nie. Kalaw dengar naye aku. Hm,aku rase memanglah dia tak dengar law bace tips nie adalah. Alahai,kantoi plak. . . Huh,lap peluh jap.huhuhu.peace kaizen shinobi


Owh ye. Hope header tu ok lah ye. Aku tak pandai sangat nak edit edit nie. Teng 2 editing software adobe photoshop cs3 and photoscape.


Sekian wassalam.

Kaizen shinobi(eh kali nie aku dapat taip dengan betol lah name kaizen shinobi) kasi lah aku menang erk.huhuhu.


Papai all.


harap aku menang



1 comment:

Loyar Lawa said...

hahhahaha entry tue chumel