Wadah Madrasah Pengalaman: Insya ALLAH... Pilihan yang terbaik ..


Wednesday, August 8, 2012

Insya ALLAH... Pilihan yang terbaik ..


.



Assalamualaikum...

Dua hari nie Wan asyik men-dolly je..Doodle kurang sikit dah..ehhehe..tapi Wan masih kekalkan Doodle wan.. Wan cuba nak asah lagi bakat Dolly Wan yang dah lama tak di asah..Makin tumpul dah nie..ahahha.Nampakkan kartun wan tu tak de garis tebal.hehehe..Comel tak wanita dalam gamabr tu??hehhee.. Sapa tak nak Isteri macam tu kan.. Insya ALLAH kalau kita baik kita dapatlah yang baik jugak..Mana lah taw kan.. Jalan keinsafan dan jalan yang diredhai tu sentiasa ada..


Comelnya... 





 




20 comments:

Unknown said...

hehe...meriah btul aku tgk blog nie....

Unknown said...

wow,... so nice punye pilihan...
jom dtg blog Anna

http://eyqaloving.blogspot.com

Unknown said...

yg terbaik itu selalu menjadi pilihan..
tp masih ramai yg alpa..:)
sama2 kite berubah utk jd yg trbaik disana kelak insyaAllah...

Unknown said...

InsyaAllah.

cci said...

bestkan.... cci pon da lama x lukis dolly.. kecuali jika ada tempahan.. ehhee... sbb rumit giler.. :P

Muli said...

nti bt la tutor dolly ea^^

Unknown said...

comel2 jer, hehe

Ida Ahmad Azni said...

cantik2.. knal ida kn.. slalu2 singgah blog ida yg bru nk menapak..
http://ceritera-ida.blogspot.com

iena said...

gadis berniqab mmg cantik.. :)

Adi Herman said...

wow nice doodle,minta izin utk share dgn kwn2 hehe
www.molotovcocktailz.blogspot.com

Wan_hazel said...

terima kasih semua..kalau nak share kan ..boleh je...

Wan_hazel said...

terima kasih semua..kalau nak share kan ..boleh je...

Unknown said...

ingatkan entry pasal wan td hehehehe rupenye katun comel tue.. kiut katun tu...suke2 ^^

ayut said...

ihiks..comel je wan...nak secomel tu boleh insya Allah.. :) asah jgn tak asah ye bakat ye..

nazrul ali said...

apa beza dolly dengan doodle ni?fening

Unknown said...

InsyaAllah :D

fynuraqilah said...

comelnye girl tu.
meriah sungguh blog ni,segar mata :)

Unknown said...

Kacak2 doodle ktk :D hee.

♥ainie muniera♥ said...

pewwit pewwit! macam dah ade jek calon calonnye . harhar har -.-'

sweetsour93 said...

comel sesangat. hihi