Wadah Madrasah Pengalaman: Moga ALLAH bantu aku dan keluarga kecilku


Wednesday, October 25, 2017

Moga ALLAH bantu aku dan keluarga kecilku

.


Assalamualaikum ..

Entah...
Aku tak tahu pada siapa lagi untuk aku mengadu selain ALLAH .
Menulis disini bukan bermaksud aku menidakkan doa dan mengadu untuk dikasihani .

Esok usia anak aku sudah masuk 5 bulan .
Hari ini gaji tak masuk lagi .
Setengah dari gaji bulan september masih jua tak kunjung tiba.
Mungkin ada masalah dengan syarikat.
Aku positif. . .
Menanti hari dan hari ..
Tetap jua tak kunjung gaji nya ..

Gaji bulan lalu yang dibayar setengah pun isteri tak tahu lagi.
Biar aku simpan .
Biar aku rasa susah , biar aku yang mengikat perut ..
Aku tak mahu isteri ku turut dirundum resah .
Ingin sahaja aku berhenti dari sini .
Namun ..
Pekerjaan masa kini bukan mudah untuk dicari .
Bayaran kereta terpaksa aku tunggak satu bulan .
Kereta isteri sudah perlu diservis ..

ALLAH ..
Aku bukan mengungkit.. Aku mohon balaslah doaku.. balaslah kebaikan sedekah ku. bantulah aku .


29 / 10 /2017
Majlis makan selamat untuk anak ku .
Nur Arriesya Aryana
Moga semua berjalan lancar .
Ringankan bebanku Ya ALLAH ..

cimb 
7053438066


.







No comments: