Wadah Madrasah Pengalaman: kekurangan...saye cakap je...


Sunday, December 7, 2008

kekurangan...saye cakap je...

sayang nya harapan yang selama ini kubawa,
hancur berkecai musnah jua akhirnya,
semuanya bagaikan sebuah mimpi...
kau pergi jua setelah cinta ku kini membara..
belum sempat kucurahkan kasihku,,
kau pergi tak kembali..

ehem2...layan jiwang jap..rangkap dari sebuah lgu yang pernah dipplr kan oleh Adam Ahmad_kau pergi jua..so pagi nie...aku takde pkre mnarik nak cte,aku tension..skang nie aku tekan2 je ape yg terlintas di fikiran aku nie..ape??...aku gile...adoyai...aku xgle erk,,

aha,Pagi nie...bru ku sedar yg kak wawa dah xjoin aku punye web g...hm,,,xpelah erk,,biarkan je...ade masalah prbadi..hm,,,xde semngat plak aku..ape2 je lah...biarkanlah...smue org nak g dr hidup aku...argh...tak tahu lah nak cakap ape...prsaan aku je kot...sakit,pilu menangis seorang...hahahaha.

semalam aku g satu tempat nie..time 2 ujan.renyai2 je..balik je dari tempat 2 aku g KFC..tapau je bawe blik,,,nak mamam kat umah..mamam same ngan fmilly aku g bez...kalau sorg2 2..sunyi ler..hujan renyai2 mule trun..lame btol aku tggu kat dalam 2..5minit camtu lah..hujan makin lebat..jam plak dah terpacak 5.30PM..adoayai..lame btol..aku plak terkejar ngn mase aku..nak settle kan 1 hal g..

lpas je aku bagi duit..aku trus blah lah,,nak tggu ape g..start je krte..aku trus pecut..nie satu g mamat lembap nie..adoh...panas plak hatiku time tu...40km/j je die bawa...krte ptih toyota plak tu,,nie kalau istri aku nak bersalin kat sebelah aku,,tak kan ke naye 2..adoh..2 kalau je...aku mane de istri..hahaha.tgk je line clear..aku tggu ape g.aku pecut lah 120km/j..aku tenung muke mamat 2..muke adoh,,,mcm pjhat lpas merompak bank.hahahaha...aiyo.dose2...aku dah wat dose..ksian mamat 2..xtahu menahu die kene ngn aku..biarkanlah..malas nak cte pasal 2 g..dah kire baik aku tak tulis no pendaftaraan krte mamat nie..hahaha..

datang je kat rumah..aku bg lah adk2,mama,papa aku mamam KFC yang aku beli tdi.slsai je mamam..aku masuk bilik,,terus ttidur..aku terlupe dah kat urusan aku yang 1 g 2..hahahaha,,,2jelah...




___in hazel eyeZ_____



No comments: