Wadah Madrasah Pengalaman: Kulayarkan untuk peringatanku


Thursday, December 11, 2008

Kulayarkan untuk peringatanku

Jika matamu berat memandangku...

Ringankanlh kakimu pergi dariku...

Jika bibirmu terpaksa senyum padaku..

Relakanlh mukamu untuk berpaling dariku...

Jika susah untuk kau melupakan kesilapanku senangkanlah lidahmu untuk menghinaku..

Tapi andainya 1 hari nanti telingamu mendengar berita kematianku..

Ikhlaskan lah tanganmu menyusung jasadku dan bisikkn padaku yang kau telah memaafkan aku...

Moga khalimah terakhirmu itu menjadi pelita dikubur gelapku,menjadi bantal dilena panjangku..


________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hujan memanjang je kat kpg aku nie...biaselh 2 kn bln 12 nie.aku pnye progm smue tbtal...bosan nye aku..nk men badminton pn xdpt.hehehe...nie lh jd nye.aku tperap je dlm rumah.dh mcm ikan sardin dlm tin dh...petang ku dihabiskn dgn menonton tv panasonic,on9 n pling menarik skali dlm musim hujan nie.belayar didalam mimpiku.tidur lh,xreti g..aku nk smbung tdur g...gd nte.ehehehe..



__Hazel menantimu dipintu mimpi__



No comments: