Wadah Madrasah Pengalaman: lagi2 tags dari wooshangzoo


Monday, January 5, 2009

lagi2 tags dari wooshangzoo




Nama ‘Timang-timangan’ anda oleh yang tersayang?
-org tersayang??no komen...tutup crite,

1. KEKUATAN AKU
-xtaw tanyelah pade yang mengenali aku,,

2. KELEMAHAN AKU
-aku jenis simple...xtaw..hehehe

3 . Describe apa membuatkan dia terlalu istimewa dimata anda...
-hm,,,diam2..biarlah rahsia

4. Makanan & Minuman favourite andaFood :
-makanan : mee goreng..
-minuman: nescafe susu

5. Favourite colour
-merah n pepel

6. Favourite song
-Matahari_know no

7. Siapa yg selalu membuatkan anda tergelak
-pc aku..hahaha...(chat YM) n my familly n geng

8. Sikap yg membuatkan anda stress
-hipokrit...

10. Kali terakhir anda beriya-iya menangis. Kenapa?
-sapa yang tauk,,tanyak daknya org,,hahaha

11. Tag rakan anda-
aku kesian kat rakan2 aku,,xyah je lah erk,hehehe



No comments: